Utolsó kommentek

  • a kéményseprő csókja
    zeon - 2017-03-31 10:51:52
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    _user_31373 - 2017-01-25 16:02:36
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    _user_6688 - 2017-01-25 15:10:55
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    topin - 2017-01-04 12:08:06
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    _user_31720 - 2017-01-03 20:46:25
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    _user_31373 - 2017-01-03 15:28:48
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    DaDirk - 2017-01-03 14:30:19
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    zeon - 2017-01-03 09:34:29
  • -->
  • sorozatok/2017 spoileres!
    zeon - 2017-01-03 09:33:43
  • -->
  • 2016 vég
    _user_31373 - 2017-01-02 11:41:21
  • -->
  • 2016 vég
    DaDirk - 2017-01-01 12:54:37
  • -->
  • 2016 vég
    _user_31373 - 2016-12-15 08:25:35
  • -->
  • 2016 vég
    Vbálna - 2016-12-15 06:50:16
  • -->
  • 2016 vég
    _user_31373 - 2016-12-15 03:09:11
  • -->
  • 2016 vég
    Vbálna - 2016-12-14 14:24:49
  • -->

Napló topikok

Amerika

  • 2016-11-10 19:12:16
  • wazzup
most





Miért is nyert Trump?
Mindenki hazudhat, a számok sose hazudnak.
Trump azért nyert, mert nagyon hosszú idő után tömegével mentek el a fehér középosztálybeliek szavazni és rá szavaztak.
Ezt lehet már magyarázni, ahogy a liberálisok teszik, szerintük megmozdult a fasiszta náci képzetlen bunkó társaság.
Ez elég fura, ilyen jelzővel illetni azokat, akik a legjobb munkások, akik béréből és képzett munkájából építkezik a világ legerősebb állama.
Nem merik, nem tudják kimondani, mekkorát tévedtek, mikor elfordultak ettől a rétegtől.
Elfordultak, mert már elég régen elfogadott volt, hogy ennek a rétegnek a fele demokrata, a másik fele meg republikánus.
Ahhoz, hogy nyerjen valaki, ahhoz, hogy a mérleg nyelvét megmozdítsák valamelyik irányba meg kellett célozni a kisebbségeket, a spanyol nyelvűeket, az afroamerikaiakat, a hányatott sorsú nőket, a homoszexuálisokat.
De a középréteggel nem foglalkoztak, akik elkeseredve látják, hogy elhagyták őket.
Egyre kevesebb banán kerül az asztalukra, miközben azt látják minden médiában, adni kell a banánt a mexikóiaknak, meg még dugni kell a banánt mindenféle hermafrodita gatyájába, sőt még meg is kell tapsolni őket.
Elegük lett.
Őket szólította meg Trump, megmondta nekik amire már régóta várnak, Amerika ne legyen a sárgáké, a migránsoké, a homoszexuálisoké, mert nem ezekkel emelkedett ki Amerika a világ legnagyobb országává, meg kell gátolni az illegális bevándorlást, meg kell gátolni, hogy a gyárak Mexikóba vagy Kínába költözzenek és ne legyen munkája az amerikai bádogfedőknek.
És újra nagy lesz Amerika.
Mint az oroszok is.
Jó ez nekünk?
Nem biztos, ami jó Amerikának, az nem biztos, hogy jó Európának, és ugyanez áll az oroszokra is.
Trump első külföldi kapcsolatfelvétele megtörtént, az angol miniszterelnökkel beszélt, szorosabbá akarja tenni a gazdasági kapcsolatokat, ami nyilvánvalóan nem jó Európának.
Vagy lesz erősebb és összetartóbb EU, vagy sorban ki fognak lépni a tagok, privátüzleteket kötve mindkét szuperhatalommal.
Már nem ülésezhetnek hónapokig az EU liberálisai, nem simogathatják már tovább a migránsokat, mert az európai középosztály fellázad ellenük és elküldik őket Hillary után.


A bejegyzést eddig 1 látogató ajánlotta a címlapra

Köszönöm!
2
2
0
Pontok: 5 (pontozók száma: 2)

Hozzászólások...

_user_31373 2016-11-16 08:39:29
ez az Amerika halálra van ítélve, aki egy villanykörtét nem tud becsavarni, annak annyi, ezért vannak kiszolgáltatva a kínaiaknak meg a szaudiaknak és ezért lesznek majd a ruszkik a világ urai, ők nem várják, hogy belerepül majd a szájukba a sült galamb, hanem kimennek levadásszák és megsütik.
Halálra van ítélve az a világ, ahol az az életcél, hogy megnyomok néhány gombot a telefonon aztán majd dől a lé.
Most olvastam Hillary milyen hisztit vágott ki a bukása után, hát azt nem tudom Trump milyen elnök lesz, de azt hiszem Clintonné nem lett volna jó elnök, kicsit bebukik Európában, aztán csak repülnek a tányérok meg a Raptorok.
Ahol én voltam, az angolos terület volt, aki nem vágta saját kezűleg a füvét, az nem volt rendes ember, amolyan státusszimbólum volt a fűnyírás.
Persze Miamiban meg mindenki dolgoztat, nagy különbségek vannak az országon belül, meg persze a sok kábítószer és alkohol hatása is meglátszik az országon
topin 2016-11-15 16:10:09
amit én tapasztaltam az utóbbi években, ott már az amerikai középosztálybeli nem csinál meg semmit otthon, mindenért fizet..beleértve akár egy villanykörte kicserélését is..és speciel van ismerősöm is, aki pont ebből él a családjával odakint.
_user_31373 2016-11-13 10:54:43
én azt tapasztaltam Amerikában, hogy a középosztály saját maga nyírja a füvet, vagy ha nem, akkor valamelyik helyi kölyök, a felső osztálybeliek alkalmaznak háztartási alkalmazottakat, azok meg bírják csak ki nyugodtan a megemelkedett árakat :)))
_user_53983 2016-11-13 05:49:36
A 60 lelőtt rendőr az nem válasz semmire, mert ha tűzoltónak megyek, akkor "bevállalom", hogy este nem érek haza.

Az általam látott videók szinte mindegyike (gondoljunk csak a tulsai esetre) színtiszta kivégzések voltak, s ez elég elkeserítő.

A brexit után Angliában (is) megszaporodtak a bevándorlókat ért támadások, s ez - bát Trump elnökként valószínűleg visszafogott lesz - Amrikában sem lesz másként.

Mondjuk majd kiváncsi leszek arra a középső ujját bemutató középosztályra, ha az eddig a kocsifeljáró környékén 5 dollárért lenyírt füvet majd egy "amerikai" vágja le 10x annyiért, hogy hogyan fog állni a szája.
_user_31720 2016-11-11 15:33:57
:) Ez jó!
Az is érdekes azért hogy a 10 perces protokollból lett másfél óra.
Vajon kikupálni szerette volna ez alatt?
Mármint Obama Trumpot :D
_user_31373 2016-11-11 09:06:00
a Trump-Obama találkozóról megjelent fotót nézve egy vicc jutott eszembe:
Te Donald, te tudtad, hogy az elnökünk néger?
Na ne mondd, tényleg?
És ki a gazdája?
_user_31373 2016-11-10 15:18:11
no igen, ma már arról lehetett olvasni, hogy az Obamás találkozó pozitívan zajlott, és mintha kicserélték volna Trumpot, de ez nyilván változhat.
A rendőri túlkapásokhoz csak annyit tennék hozzá, hogy idén majdnem 60 rendőrt lőttek le szolgálat közben.
_user_53983 2016-11-10 14:59:06
Ja és szerintem Trump "ökörségeivel" se legyenek illúzióink, Obama is mikor megszagolta a győzelem esélyét, nem beszélve a győzelme után, sokkal "lágyabb" húrokat pengetet, nem lesz ezzel Donald sem másképp.
_user_53983 2016-11-10 14:56:19
Nekem már az is furcsa, meglepő és egyben szomorú, hogy egyáltalán idáig jutottunk, hogy Donald vs Hillary legyen a verseny. Tényleg ennél a két embernél alkalmasabbat egyik oldalnak sem sikerült találni? Borzasztó szomorú.
Mély elemzésekbe nem mennék bele, mert nagyon én sem értek hozzá, de azért valljuk meg a középosztály nem most először intett be, nem kell messzeire menni elég az Al Gore vs Bush versenyre gondolni, s George szinte hasonmása is lehetne ökörségeivel Trumpnak, addig Al Gore messze kenterbeveri Clintont, szóval jóval előbb megtörtént ez a nagy mutogatás.
Amerikában a fékek erősen működnek, míg a külpolitikában az elnök szinte szabad kezet kap, addig otthon messze nem ő az úr, s az a szenátus, amely Obamát is szétszopatta, ugyanúgy meg fogja Donaldot is fingatni, nem sok elképzelése fog átmenni.
Ami viszont tényleg félelemre adhat okot, az szerintem inkább belpolitkai (mármint amerikai), de ez legyen az ő bajuk, mert látni kell, hogy az elmúlt idők rendőri túlkapásai bizony komoly társadalmi töréseket okoztak, s bizony ebben a hangulatban elég egy szikra, ami könnyen kipattanhat, miután egyes társadalmi csoportok Trump győzelmétől vérszemet kapnak.
Az már viszont a mi bajunk is lesz, hogy ha Amerika egy polgárháborúhoz közeli állapotba süllyed, mert akkor jön a keleti felemelkedés és veszedelem, amiből még messze az orosz a legjobb, pedig tudjuk, hogy az is borzalmas.
_user_31720 2016-11-10 13:51:11
Igen,nyilván Hillary is,sőt én tőle talán még jobban tartottam volna ebből a szempontból...
A "kirobbantani" alatt igazából inkább azt értettem,hogy pl. a Közel-Keleten történik valami olyan/tesznek valami olyat amire aztán érkezik egy olyan válasz csapás,ami ezután akár világméretű háborúba torkollhat.
Nyilván egy Trumpnak nem célja oda szarni,ahonnan eszik.
Meg hát azért az USA viszonya is hagyományosan baráti a Közel-Kelettel,legalábbis a gazdagabbik hányadával :)
Azzal is egyetértek,hogy ha valami esetleg lesz,akkor annak ez lesz a gócpontja,sokakkal ellentétben én Putyinban/az oroszokban sem látom azt hogy valaha még elmennének idáig.Velük más a probléma ugye,és -részben- még talán igazat is tudok adni nekik bizonyos dolgokban,a mellett hogy a SZU újraegyesítését azért nem támogatnám :D
_user_31373 2016-11-10 12:31:55
azt ne felejtsük el, hogy Reagant annak idején jóval rondábban támadták, mint most Trumpot, aztán az egyik legnagyobb elnök lett belőle, igaz őt is meglőtték.
A világháborút Hillary is kirobbanthatta volna, ezt a félelemkeltést nagyon sulykolja a liberális média, szerintem ok nélkül, Trump habár erőt mutat, de tudja, hogy háborúban nem lesz szép és gazdag élete, se neki, se a családjának, se a népének.
És neki még számít a népe, nem csak a dollármilliárdok.
A világháború a Közel-Keletről indulhat el, nem Amerikából.
Egy olyan kis szarcsimbók országban, mint Észak-Korea már van atombomba, ha ez az arabok kezébe kerül, ők már nem fognak félni használni, ők ezzel rögtön a hurik közé kerülnek, míg Trump nagyon jól tudja, hogy itt a Földön, élve kell élvezni a hurikat, nem szétrobbanva valahol.

_user_31720 2016-11-10 12:18:38
Szerintem ez pont így van jól,bőven ráfér már a változás erre a világra,az 'elitjére' pedig főleg...Bárcsak itthon is megmozdulna már valami,valaki.Az a része mondjuk érdekes,hogy pont egy ilyen Trump kaliberű ürge lehet ennek a generátora,de ha nagy balfaszságot nem csinál és nem robbantja ki a 3.vh-t,akkor még akár elismerésre méltó politikus is lehet belőle.Kiderül...