Utolsó kommentek

  • Akár még nyerő is lehetnék omahaban...
    traz - 2012-05-04 16:45:35
  • -->
  • Akár még nyerő is lehetnék omahaban...
    Evva - 2012-05-04 11:37:27
  • -->
  • Akár még nyerő is lehetnék omahaban...
    dunaferr - 2012-05-03 23:32:29
  • -->
  • Akár még nyerő is lehetnék omahaban...
    traz - 2012-05-03 21:44:51
  • -->
  • Akár még nyerő is lehetnék omahaban...
    Evva - 2012-05-03 15:13:22
  • -->
  • Akár még nyerő is lehetnék omahaban...
    traz - 2012-05-03 14:54:43
  • -->
  • Akár még nyerő is lehetnék omahaban...
    Evva - 2012-05-03 14:10:24
  • -->
  • A munka ünnepére (újabb jelentés Abszurdisztánból)
    dzperx - 2012-04-29 14:42:42
  • -->
  • A munka ünnepére (újabb jelentés Abszurdisztánból)
    dunaferr - 2012-04-28 18:40:28
  • -->
  • Megőrülök!
    traz - 2012-04-21 10:33:43
  • -->
  • Megőrülök!
    FaithNoMore - 2012-04-21 00:58:03
  • -->
  • Megőrülök!
    zeon - 2012-04-21 00:27:02
  • -->
  • Megőrülök!
    FaithNoMore - 2012-04-21 00:21:33
  • -->
  • Megőrülök!
    zeon - 2012-04-20 23:58:44
  • -->
  • Megőrülök!
    Kadorci - 2012-04-20 23:38:12
  • -->

Napló topikok

Re : Lassart

  • 2011-06-27 17:53:49
  • traz


Lassart, köszönöm a hozzászólást!

Szokás szerint hosszú leszek, ezért úgy döntöttem hogy postként teszem ki, mert nem igazán enged hosszú hozzászólásokat és nem akartam széttagolni. Az alábbiakat kéretik nem sértett magyarázkodásnak vagy önigazolásnak venni. :)

Meg kell jegyeznem, hogy 1:1ben a pokertrackerből másolom át a handeket. Mivel autohidera vagyok állítva titanon, ezért nem is tudom a lapjaimat megmutatni sajnos - ez nem az optimális mert egyes ellenfeleket lehetne befolyásolni vele időnként, de a pörgősebb játékmenet kedvéért erről lemondok.
A handeket 1:1ben kopizom, nem kasztrálom, egyszerűen ennyit tol az ember képébe szövegként a PT replayként. Végig shorthanded játékról van szó, de tényleg elég nagy a variancia, gyakran van hogy akár 2-3 SS is ül az asztalnál, vagy hogy 2-4 üres szék van. Amikor úgy gondolom, az ilyesmit néha meg is szoktam említeni, de a partiból is kiderül. Ha kevesen dobtak preflop, kevesen ülünk. :)
A stackek hiánya mondjuk tényleg zavaró lehet.

Valóban kiegészítek marginális kezekkel pre és postflop is, különösen vakokból vagyok erre hajlamos, ez tény, és tudom hogy alapvetően hiba. Viszont úgy gondolom hogy a játékstílusom szempontjából ez egyben kényszerűség is - szuperlazán tolom és az asztal dominálására török, ez többnyire (majdnem mindig) sikerülni is szokott. Az a tapasztalatom hogy a gondolkodó játékosok ellenem az asztalon általában beállnak nitre, én pedig szabadon csépelhetem az ilyen 70/10/0ás statokkal rendelkező idiótákat, több-kevesebb sikerrel. :)
Igazán bajban csak akkor vagyok amikor csupa ilyennel vagyok körülvéve, na akkor vagy rohadt nagyot nyerek, vagy rohadt nagyot bukom.

"korai emelésre az SB reraise, mindig monster!! Ezt figyelmen kívül hagyod"

Hmm, hát ezt nem mondanám. Mármint úgy értem hogy sem azt hogy mindig monster, sem azt hogy figyelmen kívül hagyom. Lehet éppenséggel steal is. Volt mostanában olyan ellenfelem is akinek a preflop nyitása 0, azaz nulla volt, mégis 30 volt a 3betje.
Ugyanakkor ne felejtsük el hogy általában azokat a partikat másolom be amik véleményem szerint valamilyen szempontból viccesek vagy fontosak (pl image, vagy egyszerűen potméret miatt) voltak a számomra, vagy hibáztam.
Nem kerül be pl az a kismillió parti, amikor nálam van a monster, nyitok vagy visszaemelek, aztán jön egy borzasztó flop, és dobni kényszerülök. A monstereim kb 80%a így jár minimum. :S

Többnyire az ellenfelet igyekszem játszani. Ha teszem azt nyitottam egy 56sel, és kapok egy nagy reraiset SBből egy feszes játékostól, akkor nem azért tartok gyakran (különösen akkor ha még legalább egy idióta is tartott utána!) mert nem veszem figyelembe, hanem azért mert azt nézem, hogy ha bemákolok egy flusht, sort, vagy akár csak két párt, akkor a legtöbbször bizony igen durván ki leszek fizetve a monsterrekkel - a konkrét partiban a monster ellen, a jövőben pedig az én coolereimmel - , ráadásul az illetőt ezzel jó eséllyel tiltre is teszem! Tökéletesen tisztában vagyok azzal hogy nagy (sőt, tudom, olykor irreálisan nagy) kockázatot vállalok.

"Nem rangeben gondolkozol, mondom ezt azért, mert mikor 33mal preflop emelést tartottál IP, és a SD-val cbetet nem raiselted, hibának véled. Miből gondoltad hogy nem kell számolni 22+, szinte minden ver."

Egy szóval nem gondoltam hogy nem kell számolni 22+al. Azonban az enemy (megkerestem a partit) 27/19/0val operált és elég következetesen agró volt, ebben azért elég sokminden benne van még UTGként is. Egyszerűen sokkal kevésbé volt valószínű hogy magasabb pocket van nála, minthogy egy Ax. Mivel preflop nyitott, OOP ezen a flopon (245 szivárvány) kb bármivel kötelező volt nyitnia, márpedig egy ilyen széles range ellen szerintem bőven nyerő helyzetben voltam, és egy reraise a pot megnyerését jelenthette volna nagy valószínűséggel. Ráadásul ha nem, akkor is lett volna valószínűleg legalább 8 outom hogy lejavuljam egy emelt potban! Sajnos ezt nem gondoltam rendesen végig, ezért nem emeltem vissza, ami bizony hiba volt.

Azzal egyetértek hogy turnön nem volt meg az oddsom a tartáshoz, viszont még mindig úgy gondoltam, valószínűleg magas lapra tolja, de ha mégiscsak pocket vagy bubi - pláne AJ - lenne, ha lejavulom, akkor alaposan ki fog fizetni. Mindkettőnk előtt még több mint egy beülő volt. Nem jött össze. Riveren le is zajlott ennek megfelelően a check-check.

"Nem vagy következetes a preflop emelésekkel, nem ugyanannyit emlesz, hanem össze vissza emelgetsz. 4-12BB között"

??? Szerintem valamit elnéztél. 12BBs nyitás tőlem? Mikor? Hol? O:O
Egyetlen helyzetben tudok ilyet elképzelni, TT körüli lappal, miután egy CS belimpelt. De az már nem nyitás, az emelés.
Pont az ellenkezőjét gondolom, szerintem nem variálom eléggé a nyitásaimat, gyakorlatilag mindig standard 3-4 BBvel operálok, attól függően hogy mennyire CS a főenemy az asztalon, ezért ha nagy ritkán bármi mással próbálkozom, azonnal gyanút fognak sajnos.

"Csupa olyan lappal ,,hoztad vissza a buktatát" amivel preflop hátul voltál és mákoltál."

Hmm. A kulcsszó itt a preflop. Egy szuperagró játékosnál nemigen számít, mi van a kezében preflop. A lap másodlagos. Mondd azt hogy láttad, az UTG AAval nyitott, tegyél az én kezembe osztóként any2 trash lapot, és boldogan tartok.
Azt is írhattad volna, hogy flopon hátul voltam és mákoltam, mert az is igaz lett volna. :)


De nézzük konkrétan a partikat. Egyszer leesett riveren a flopolt flushhúzóm egy K magas ellen, egyszer AKval a preflop 3betem után a csupa alacsony boardon következetesen végig támadtam (egy olyan enemy ellen aki mellesleg nem igazán a dobásaival hívta fel magára a figyelmet - pechemre/szerencsémre pont most egy TT volt a kezében) - és csak adogatott lelkesen és leesett riveren a királyom.
Azután leesett turnön a flushöm egy olyan enemy ellen akinek az égadta világon semmi keresnivalója nem lett volna UTGből a partiban A5ovel, majd végül leesett a flopolt sorhúzóm turnön egy agyonslowplayezett KK ellen. Én ezt nem tartom azért annyira gáznak, bár tény, kellett hozzá mák is.

De tegyük fel hogy fordítva történik a dolog. Amikor a K9o emelgetett sorban a semmijével, nem mák lett volna részéről ha a tartásaim ellenére nem esik le a flushöm és viszi a K magassal a potot? AK vs TT esetében a 3betem után AQ-AKn kívül milyen rangere tehetett az enemy amit ver? Az A5 egyáltalán mit keresett a partiban és mire emelgetett végig ezen a boardon? Nem lett volna mák ha nyer A magassal vagy a riveren leeső ásszal? A 86s vs KK meg ilyen szempontból szóra sem érdemes, ott még csak kockáztatnom sem kellett, olyan alacsony volt a pot.

A leakfinderes dologban egyébként teljesen igazad van, viszont nem ismerek ilyet. Ha meg emberre gondolsz, nem ismerek senkit aki szuperlaza stílusban tolná mint én és lenne ideje és hajlama segíteni egy ilyen amatőrnek mint én vagyok aki elsősorban csak szórakozásból játszik és nincsenek különösebb tervei a pókerrel. Néha rám jön és akkor tolom orrvérzésig (szabin vagyok :D), de amúgy nem annyira jellemző...

A (pár beülős) BRemet meg általában sorozatos monsterekkel a kezemben szoktam elbukni leginkább preflop ollék kíséretében coolerekkel, vagy lyuksoros idióták ellen. :(

A legnagyobb hibáim egyébként szerintem :

- Nem megfelelő asztalválasztás. Ez szerintem a legnagyobb hibám amin rengeteg pénz megy el, amikor játszani akarok, fellogolok, megnézem hogy milyen asztalok vannak, aztán beülök egyikre - általában ahol a legkevesebb a shortstack. Ez eddig jó. A probléma az hogy ha csak rossz asztal van, akkor nem mondom azt hogy most nem játszom, beülök a rossz asztalhoz is.

- Játék SB-BBből. Erről már írtam korábban.

- Komolytalan téten játszom többnyire egyetlen asztalon. Egyszerűen nem tudom halálosan komolyan venni pár centes alapon az ellenfeleimet, akiknek igen jelentős százaléka csak annyit tud a pókerről hogy mindig emelni kell mert akkor majd dobnak és nyerek, emiatt én is hajlamos vagyok oddson kívüli tartásokra.

- Fantasztikus érzékem van ahhoz hogy ha egy nap folyamán egyszer blöffölök egy rohadt nagyot (értsd : repül be reraise a beülőm), mindig akkor tegyem azt amikor az enemynek éppen slowplayelt ász fullja van minimum. :D

- Időnként túl agresszív vagyok egy "normál" stílusú LAG játékhoz képest, de egyben nem vagyok elég agresszív a szuperaggró stílushoz, aminek következtében azt érem el hogy felépítek egy nagy potot, de végül riveren ahelyett hogy bátran elrabolnám, odaajándékozom az enemynek aki némileg necces lappal és játékkal végig tart ellenem.

- Hajlamos vagyok túl sokat kockáztatni, néha túl kevésért.

- Ha éppen nem vagyok top idegállapotban, akkor is tolom.

Ugyanakkor amit a betűk nem adnak vissza és erősségem szerintem, az az hogy legtöbbször ösztönösen jól értelmezem az enemy reakcióit (timing tell, ilyesmik), és ezzel rengeteg kis potot nyerek visszaemelésekkel, 2.-3. párokkal, néha pedig leesik 1-1 beülő is amikor megfogok egy nagy blöfföt. Néha persze fordítva sül el a dolog, beülőt bukok mert esik a 3 outja a dominált kezére, vagy éppenséggel hibázok mert totálisan félreértelmeztem, és nekem esik a pár outom (vagy nem). Na ezek a partik kerülnek be ide általában. :)

: 0
0
0
Még nem pontozták

Hozzászólások...

lassart 2011-06-29 16:00:05
az lehet, ez meg sem fordult a fejemben, akkor már több bajom is van a PTvel, már nem csak az hogy fogalmam sincs milyen kezdőstackel játszanak, fogalmam sincs hányan ülnek az asztalnál stb stb stb
Gazza8 2011-06-29 14:57:20
Turnon v riveren emelsz, ellenfél bedob, és te állandóan showolsz???
MIÉÉÉÉÉÉÉRT MUTOGATOD A LAPOD???
Azon kívül, hogy információval látod el az ellenfeleid, és kiismerik a játékodat, és ez teljesen fish és egopoker, amit magasabb téten nagyon megfogsz szívni.


Szerintem nem mutat, egyszeruen a Ptbol igy tudja kimasolni a handeket.
vagy nem?
lassart 2011-06-29 09:26:40
Mielőtt félrevezetnénk a nagyérdeműt, a nekem címzett post nem azt jelenti hogy én értek is a cash gamehez (vagy bármi máshoz )

Végig olvastam (megint)
Túl kevés leosztást láttam tőled hogy vitázhassak. ezért nem is teszem.
Szerintem jó úton haladsz. Ezt a tétet biztosan vered.

Egy valamit viszont nagyon nem értek.
Turnon v riveren emelsz, ellenfél bedob, és te állandóan showolsz???
MIÉÉÉÉÉÉÉRT MUTOGATOD A LAPOD???
Azon kívül, hogy információval látod el az ellenfeleid, és kiismerik a játékodat, és ez teljesen fish és egopoker, amit magasabb téten nagyon megfogsz szívni.

Azt látom hogy építgeted a potokat.
Még a riveren dolgoznod kéne, mindig ijesztő az a lap ami lejön riverre? Kinek ijesztőbb, neked vagy az ellenfélnek? Sok a river check. Ez az az utca, ahol a potot minimum megduplázhatod!
Persze ezt is abból a kevés HHból nehéz teljesen egyértelműen eldönteni, de az biztos hogy az előző mondatom igaz.
lassart 2011-06-28 12:52:14
áá, semmi ilyenről nincs szó

Nem szeretnék logikai alátámasztás nélkül válaszolni, és ahhoz el is kéne olvasnom az uccsó két bejegyzésed, ami nem rövid.
Úgy, hogy még rápihenek
traz 2011-06-28 12:08:37
Ne fenyegess. :D
lassart 2011-06-28 07:58:30
Az hogy még nem válaszoltam, az nem az érdektelenségem miatt van, egyszerűen nem volt rá időm. De fogok..