Utolsó kommentek

  • Tunisz #1 (145.)
    zeon - 2012-04-12 07:00:34
  • -->
  • Tunisz #1 (145.)
    DaDirk - 2012-04-11 23:38:21
  • -->
  • Tunisz #1 (145.)
    zeon - 2012-04-11 20:55:19
  • -->
  • Tunisz #1 (145.)
    DaDirk - 2012-04-11 20:31:01
  • -->
  • Tunisz #1 (145.)
    zeon - 2012-04-11 10:26:40
  • -->
  • Tunisz #1 (145.)
    AndrewSC77 - 2012-04-11 10:12:06
  • -->
  • Rövid #2 (144.)
    DaDirk - 2012-03-27 06:13:35
  • -->
  • Rövid #2 (144.)
    JUSTrngSAVEu - 2012-03-25 12:10:42
  • -->
  • Sölden intro (143.)
    DaDirk - 2012-03-14 07:59:35
  • -->
  • Sölden intro (143.)
    zeon - 2012-03-13 15:52:46
  • -->
  • Rövid (142.)
    DaDirk - 2012-03-03 08:16:43
  • -->
  • Rövid (142.)
    magozottmeggy - 2012-03-01 20:14:11
  • -->
  • Rövid (142.)
    PatGarret - 2012-03-01 20:04:52
  • -->
  • Februári (141.)
    AndrewSC77 - 2012-02-24 16:27:55
  • -->
  • Februári (141.)
    JUSTrngSAVEu - 2012-02-24 13:28:35
  • -->

Napló topikok

Válasz (103.)

  • 2011-09-23 09:49:37
  • DaDirk
Wazzup kommentjére


Először is köszönöm kommentet. Segített abban, hogy átgondoljak és képernyőre vessek néhány dolgot ezzel kapcsolatban.

Köszi, jól vagyok, csak kissé nehezen viselem az utóbbi időkben ezt a nagy hullámzást. Igazság szerint sosem viseltem jól és mindig is súlyos bankrollmenedzselési + enyhe tilt problémákkal küzdöttem, ez nem változott sajnos az évek során. Ha megtetszik egy tour valamiért, akkor általában attól függetlenül nevezek rá, hogy éppen hogy is áll a roll, ha dollárban két számjegynél nem nagyobb a nevezési díj rá., 100 dollár az valahogy a lélektani határ nálam. Ez van, ez egy gyengeség, hiba a részemről, amit ha eddig nem tudtam kiküszöbölni, akkor nem hiszem, hogy változna. Jó ez a responsible gambling funkció a PS-en, kár, hogy csak mostanság figyeltem fel rá. Hogy ennek használata nagy problémát jelent? Igen azt, gyenge/gyarló vagyok, de legalább felismerem és felvállalom ezt. Sokan vannak ezzel így, csak nem mindenki vállalja fel és/vagy tesz lépéseket ellene.

A másik része ennek a dolognak nálam mindig az volt, hogy ha nyerek mondjuk 50-100 dollárt az szuper, de max befizetem belőle a telefon/villany/egyéb számlát, de nem tudok belőle se lakáshitelt visszafizetni, se új autót venni, se tengerparti nyaralásra vinni az asszonyt/családot. Ergo bár a sikerélmény megvan, de nem változtat semmin sem. Ez olyan, mint amikor az egyik munkahelyemen adtak 2%-os béremelést miután fél órán keresztül hallgattam, hogy mennyire rendesek és érezzem magam megtisztelve, hogy egyáltalán kapok valamit, miközben sokmilliós bónuszból X5-öst vett a főnököm... Sikernek, siker; pénznek pénz, de alapvetően nem változik semmi sem. Persze tudom, ,,ki a kicsit nem becsüli, az a nagyot nem érdemli". Ez így van, csak nehéz változtatni az ember gondolkodásán, ha már van egy kialakult értékrendje és elmúlt már 30 éves + látott/tapasztalt néhány dolgot. Ez is hiba? Biztosan az.

Abban igazad lehet, hogy a biztos háttér anyagi szempontból most nincs meg, már nem jön meg a fizetés hó elején, így nincs egy fix összeg, amit tetszőlegesen elkölthetek pókerre, vagy más hobbira. Ez erősen behatárolja innentől kezdve a lehetőségeimet, aminek előnye és hátránya egyaránt van. Előnye, hogy nem verem el nyakra-főre a pénzt, hátránya, hogy sokkal jobban megérzem/parázom néhány rosszul sikerült session-től. Nyerési kényszer nincs, eddig sem volt, mivel nem élek ebből és nem is tervezem/terveztem, mert egyszerűen nincs meg a tehetségem hozzá. Ennyi idő (6 év) alatt felismertem a saját hibáim/korlátaim nagy részét. Nem tudok/akarok Isildur lenni és nem tudok/akarok játszani annyit, hogy tudásalapú hosszútáv kijöjjön. Te toltál idén 3700 tourt, én alig 200-t. A pro-k tolnak le évente több ezer tourt, akadnak olyanok, akik egy hónap alatt 1000 MTT-t tolnak le. Tavaly rekord MTT évet tartottam 500 tour-ral, LOL. Összesen játszottam eddig kb. 1200 MTT-t a PS-en és sztem max még 500-at az összes többi site-on, ahol valaha játszottam.

Félek a sikertelenségtől? Igen, félek, de sztem az emberek 90%-a fél tőle, valaki bevallja, valaki nem. A pókerben a sikert a nyeremény jelenti, ha valaki veszít, az nem sikeres, ez nyilván nem jó érzés. Jól mutatja, hogy a győzelmekre és nagy eredményekre általában sok hsz, pozitív komment születik, a negatívakra meg elenyésző számú, sokszor semmitmondó. Mondjuk ez utóbbi még mindig jobb annál, mint aki csak olvas és nem ír semmit, de erről majd egy másik posztban térek ki.

Mit vártam/várok a pókertől? Azt, hogy egyszer kihúzzák a lottószámaimat és/vagy részvételt egy aránylag ismertebb külföldi versenyen. Ez utóbbi remélhetőleg hamarosan teljesül a Chili DSO kapcsán és ezzel ki is pipáltam, amit szerettem volna éveken keresztül, függetlenül attól, hogy majd az első handben esek ki vagy FT-re kerülök. Más kérdés, hogy az eddigi bukókból többször befizethettem volna hasonló versenyre, de más a feelingje, a direkt buyinnek, mint annak, hogy valamilyen formában megnyered a packaget vagy megdolgozol érte. Legalábbis számomra. Ha ez meglesz, akkor hogyan tovább? Fogalmam sincs, majd kitalálom akkor, vagy új célokat keresek és folytatom vagy egyszerűen befejezem a játékot. Majd meglátjuk, az idő eldönti.

GL All!


A bejegyzést eddig 2 látogató ajánlotta a címlapra

: 3
5
0
Pontok: 5 (pontozók száma: 5)

Hozzászólások...

DaDirk 2011-09-26 15:48:26
Csak hogy rend legyen a rendszerben: mindenkinek igaza van! És tényleg...

Sajnos nem bírom a monoton dolgokat, más szóval szeretem a változatosságot bizonyos dolgokban, és a kedvemnek/hangulatomnak/aktuális bankrollomnak/időmnek megfelelő játékokat játszom, ez egyszer SNG, egyszer MTT. Alapvetően ez a két irány van, a CG-ben sosem láttam semmilyen perspektívát, ahogy most sem, nem szeretek/tudok jó döntéseket hozni deep-en, ezt szerencsére nagyon ritkán játszom, akkor is általában valami x milliárdik leosztás promo keretében vagy ilyesmi.

Azt, hogy éppen turbo/rebuy satokat vagy rendes MTT-ket tolok olyan nagy különbségnek nem érzem, nyilván más-más sajátosságai vannak, de a push-fold az nem nagyon változik. SNG meg igazából kiegészíti ezt az egészet, ezekkel kezdtem a pókeres pályafutásom, úgyhogy ez örök szerelem marad.

Ami elriaszt attól, hogy a tanulásba beleöljek rengeteg időt az több dolog. Egyik, hogy most kb. két hetet toltam elég intenzíven a pókert és egyre jobban idegesített, azaz nem tudom elképzelni, hogy munkaként fogjam fel és mindennap 8 órát játsszak, még ha esetleg nagyon mélyen ott lenne bennem a potenciál. A másik része, hogy igenis félek attól, hogy ha megpróbálom 'komolyan' (félig-meddig proként) venni ezt a dolgot, és nem sikerül, akkor megkérdőjeleződik az eddigi 6 év ezzel töltött idő, erre fordított pénz, energia stb. A harmadik, hogy egésznek a jövőjét akár itthon, akár külföldön elég bizonytalannak látom, erre nem lehet alapozni, hogy a következő 20 évben is tudom törleszteni a lakáshitelemet...

Ettől függetlenül nyilván gondolatban én is eljátszom sok mindennel, és ezt a belső vívódást nekem kell megvívni. Ezúton szeretném megköszönni a sok kommentet és tanácsot, amit erre a bejegyzésre kaptam! GL All!
DaDirk 2011-09-25 20:25:39
Köszi a kommenteket, örülök, hogy ennyi mindenki hozzászólt ehhez a bejegyzéshez, a tanácsok miatt is már megérte megírnom. Hétfőn reagálok rájuk!
JUSTrngSAVEu 2011-09-23 20:54:05
lassart

DaDirk szerintem a helyén tudja kezelni a mondadómat. Egyáltalán nem féltam, hogy negatív irányba befolyásolnám, vagy g'ci lennék vele.

Vannak dolgok és élethelyzetek, amiket szerintem te nem látsz, vagy még nem értesz.

Egy egzisztenciát már megteremtett, kötődésekkel rendelkező (család, munkahely, stb) embernek már nem feltétlenül van türelme és ideje a póker szamárlétráját végigjárni és pontosan azért nem, mert teljes mértékben tisztában van vele, hogy csak hosszú távon lehet nyerő. Viszont ennyi kötőttséggel pont időből van a legkevesebb, így másban nem nagyon bízhat, mint a rövid távban, vagy esetleg abban, hogy valami álma, amit ezzel az egésszel el akart érni (hogy az eltelt x év ne legyen felesleges) teljesül. DaDirknél ez az álom egy nagy élő verseny.
wazzup 2011-09-23 16:19:16
Először is szeretném megköszönni a válaszodat,részletes volt és őszinte.
Örülök,hogy nem akarod becsapni magad(ahogy sajnos oly sokan) és reálisan látod a dolgokat.
Nem tudom a játékod milyen szintet képvisel,hiszen csak évekkel ezelőtt láttalak néhányszor játszani élőben,az pedig mára már nem mérvadó szvsz.
Olvastam hozzászólásokat régebben,azokból számomra az derült ki,hogy nem lehet nagyobb hiba.
Akkor mi a gond?
A többiek már előbb leírtak egy csomó dolgot és meg kell mondjam nagyon ritka az olyan mikor egyetértek bárkivel is,de most olvasgatva a postokat végig hangosan bólogattam.
Egyrészt az jön ki,hogy ez a Dadirk figura egy szimpatikus arc,másrészt sokan járnak ugyanabban a cipőben,kínlódva annak szorításával és keresik a kaptafát.
Aki már évek óta nyomja a pókert iparszerűen(számomra ennek meghatározása nem a lejátszott tornák számából jön,hanem a ráfordított időből) és nem jutott eddig sehova(ez is relatív természetesen,a sehovát nem lenézőnek gondolom) annak egyszerűen el kell gondolkodnia a miértről és a hogyan továbbról,ahogy szerencsére te is megtetted.
Aki 4-5 év alatt pókerből nem tudta elérni a számlák kifizetését és a megélhetését az vagy tud,ért hozzá,de keveset játszott és peches volt, vagy nincs meg a kellő tudása.
Az utóbbin kellő szorgalommal és rengeteg gyakorlással lehet javítani.
Ezt kell eldönteni,akarod-e?
Vannak nagyon sokan akik hobbiszinten kellemesen elvannak,szép eredményeket érnek el,mint például vtiger avagy MB_E350 az ismerőseim közül.
Ha ezt választod sok szerencsét hozzá!
Ha nem,akkor melónak,kemény,komoly melónak kell felfogni szvsz.
Ehhez adnék néhány tanácsot,nem csak neked,hanem a többieknek is,persze ezek a saját elképzeléseimet,tapasztalataimat tükrözik,nem muszáj egyetérteni velük!
Kis tétről írok,a pontosság kedvéért.
A póker éjszakai játék szerintem,a nappali időszakokban rengeteg tight játékos van,nehéz tőlük nyerni,éjjel másképp van,igaz a meghatványozódott idiótaszámból kifolyólag többször is mákolnak le,ez pedig megnöveli az idegrángások számát.
Ha játszom,akkor maximálisan a játékra koncentrálok,ami ugye nem könnyű ha otthon van az asszony+a gyerek és az emberben benn mocorog,hogy nincs egyedül.
De ezt félre kell tenni,az asszonynak is meg kell érteni,hogy munka és általában az emberek nem viszik magukkal a családot a munkahelyükre.
Ráadásul mi felfogjuk,hogy a póker rengeteg szívás és kevés öröm,ezt a nők többsége képtelen megérteni,csak azt látják,hogy megint vesztettél,a nyerést észre sem veszik és ez rengeteg konfliktus okozója tud lenni,ami károsan hat ki a játékra.
De ez végül is nem lényeges.
Az igazán fontos dolog,amit évek óta szajkózok ismerőseimnek,hogy specializálódni kell.
Erre a legszebb példa számomra a kosárlabdázó Dennis Rodman,a féreg.
Elég ügyetlen játékos volt,mégis az egyik legfontosabb láncszem lett a világ egyik legerősebb csapatában,mert ráállt a lepattanókra,és ebben a világ legjobbja lett.
Játszom SNG-ket is.
Múltkor találkoztam egy palival,csak és kizárólag 45 fős turbó SNG-ket tolt,semmi cg,semmi torna.
Egy darab MTT-t se tolt le!
A nettó eredménye főleg 3,50-es és kevesebb lejátszott 7 dolláros SNG-ken évi 46ezer dollár volt!
Igaz nem napi 2-3-at játszott,de ezekből simán be lehet rakni több asztalt is.
Ráadásul ha jön a folyamatos lemákolás,ott van a többi asztal,hamar elszáll a keserűség,mert egyszerűen nincs idő a tiltre.
A 45 fős SNG-hez nagyon jó az MTT-s rutin,sok kezdő nem látja át a FR és a short asztal játszásának különbségét és itt HU-ig ez többször változik,tehát nem csak a push-fold játszik.
3,50 alatt nem érdemes foglalkozni vele,szerintem fölötte se nagyon...
Ráadásul ehhez elég szerintem egy kisebb tőke is,ha nem csábul el az ember máshova,akkor talán 250-300 usd elég is.
Mert itt jönni kell folyamatosan az eredménynek.
Még akartam sok mindent írni,de ez is kicsapongó lett,nem sokat aludtam szerencsére,DDD.
Akármelyik utat is választod,sok szerencsét hozzá!
GL!


lassart 2011-09-23 16:08:01
Just: Ne legyél már komolytalan! Ha magadat tuningolod hülyeségekkel az még rendben van, de hogy egy olyan embert biztatsz baromságokra, aki épp elveszíti a fonalat, az már gonoszság (sokat gondolkodtam hogy mit írjak a "geciség" helyett)!

Miki:
"Az elég konkrét, hogy a cél egy külföldi versenyen részvétel, illetve az, hogy besatozom magam valami nagyversenyre, ahol egyszer talán szénné mákolva magam odaérek? :D"
Nem ismétlem magam, de mivel póker terén igencsak volna "jövőd", őszintén kérlek, gondolkodj el azon amit patgarett és mccready is leírt. Nem volna hátrány hogy ha a lényeget kihámoznád abból is, amit én próbáltam leírni. És hagyd ezt a gyerekes álmodozgatást, mert tényleg padlózni fogsz, azt mész a levesbe.
Remélem segítettem.

Nem mondom hogy GL, mert neked az csak ártana, megerősítene a téveszméidben. Ébredj fel, és dolgozz! (annyit amennyi idő jut a pókerre, nem többet, de azt maximalizáld)
JUSTrngSAVEu 2011-09-23 15:08:35
Dirk

Szerintem ne hallgass rájuk :D

Simán foglalkozz a gyerekkel és a családdal. Gyere el teniszezni, meg hajts fel egy jó melót. Hébe-hóba mikor a család elutazik a nagymamához, tankolj be jó borokkal és ülj le a gép elé. Nevezz be egy nagyobb versenyre és vedd szórakozásnak az egészet. Ja és nyerd is meg a versenyt és amint ez megtörtént hagyd a fené a pókert, de lőtte még utald át a részemet a know-how-ért.
cashinhand 2011-09-23 15:07:40
Valahogy én is így vergődök, csapódok ide-oda az online pókerben évek óta, nincs meg a kellő motiváció a kitartó és alapos munkához, különböző okok(fáradtság, időhiány, lustaság, stb.) miatt.

De ezt be kell látni, a profizmus felvállalása nélkül tényleg marad a hátha egyszer rám mosolyog a szerencse, meg a hobbi szint, kevés verseny, néha beeső sikerecskék.

El kell határozni, mi a cél és végigmenni az úton bármi áron.

Nekem sem megy még, de újra és újra nekidurálom magam, hátha egyszer belerázódok.

Nyilván a családi-anyagi háttér rengeteg mindent befolyásol, de ettől muszáj függetlenítenie magát az embernek, mert különben nem jut előbbre.
Sem tudásban, sem játékszámban, sem eredményekben.

GL!
PatGarret 2011-09-23 14:48:34
Miki, ne már... Komolyan azt várod a pókertől, hogy (pénz nélkül) kijutsz egy nagy versenyre, aztán azt behúzod valahogy, vagy legalább egy nagyobb pénzt szakítasz? Én meg egy lottó ötösre várok (úgy, hogy nem is lottózom).

Oké, lehet, hogy erre Te is csak mint álom gondolsz, holott ebben a szorult helyzetedben, megnövekedett szabadidővel pont, hogy pénzkereseti lehetőségként kellene tekintened a pókerre. 2-5$-os tourokon már fincsi kis 1500-2000$-okat vagy még többet lehet nyerni. Vagy ha nincs időd több ezres versenyekre, és jól mennek a szatok, akkor azokat nyomatni. De akkor az a minimum, hogy a 215-ös belépőt azonnal átváltani t$-ra, és beleinvesztálni újabb szatokba vagy egyéb mikrotétes versenyekbe, és gyűjtögetni. Igen, ehhez önuralom kell, de egyéb választási lehetőség híján nincs más opció az önuralmon kívül.

Egyetértek a többiekkel: egy rozsdás vasvillával megrohamozni egy várat abban a reményben, hogy hátha ma én szúrok le mindenkit, mielőtt engem szúrnak le, meglehetősen kilátástalan vállalkozás. Akkor legalább már karddal, pajzzsal, talpig páncélban támadj, úgy, hogy van mögötted ezer csata, és a mozdulataid teljesen lecsiszoltak. Még úgy is szét fognak kaszabolni milliószor, de azért érzed a különbséget.:)
GManey 2011-09-23 13:59:18
Szia,

bár még nem szóltam hozzá egyetlen postodhoz sem, lassan egy éve olvasom a blogodat. Kifejezetten szimpatikus, hogy ennyire őszintén írsz sikereidről, avagy lejtmenetedről. Mivel ezt teszed, és vállalod, szerintem tudod is sokszor mi az amit tenni kéne,(mármint pókeres szempontból)de nem valósítod meg telje mértékben.
Teljesen egyetértek azzal, hogy szükséges megtalálnod magadnak a legjobban neked fekvő játékot, és arra rágyúrni. Legyen az hasra ütésre a 1-2 dolláros 45 fős sng. Vagy amelyik neked tetszik.
Akármit is választasz, pörgess le belőle egy tisztesebb mennyiséget(amennyire belefér). Fontos, hogy tényleg csak akkor játssz, mikor van kedved. Próbálkozz vele jó pár hétig. Ha van affinitásod kikapcsként jó az a hetente egy-pár lejátszott" más" game. (MTT,Omaha, amit választasz, stb.)

Valamint fontosnak tartom, hogy tűzzél ki magadnak középtávú, teljesíthető részcélokat. Pl. "2 hónap alatt megközelítőleg szeretnék x dollárt nyerni az általam kiválasztott játékkal"

Ha hotrunod is volt a szatok alkalmával, akkor is látszik, hogy tudsz te nyerni, ennyire nem jutottál volna be tök véletlen. Pontosan nem emlékszem, de 4-5 re biztos odaértél, ha nem többre.

Persze tudom, hogy nem most kezded a játékot, így nem is az ipokeres 10 centes versenyekre gondolok, de önbizalom szempontjából igenis jól fog esni, mikor látod, hogy na nyertem, ha nem is világot megváltó összeget, de mégis. Lehet továbbmenni.

Más: gratulálok a babához!

Sok sikert, és minden jót!
mccready 2011-09-23 13:52:04
Az a baj, hogy ha nincsenek meg a megfelelő alapok, akkor hiába jutsz ki egy külföldi versenyre, vagy indulsz egy wcoop kaliberű tornán, nagyon kicsit az esélye, hogy jó helyen végezzél.
Én inkább az alapos építkezés híve vagyok, így lehet, hogy nem lesznek (remélem csak egyelőre) hatalmas scorejaim, viszont lesz több kisebb, és biztonsággal fogok tudni játszani az adott limiteken, néha picit feljebb, szépen lépegetve felfelé. Sztem ebben inkább benne van egy mákolás, mint abban, amit te csinálsz...bár amekkora máker vagy :))

Gondolj bele abba, hogy ha csak egy-egy versenyt szeretnél behúzni (vagy nagyot szakítani), mennyi mindennek kell sikerülnie ehhez...nem csak arról van szó, hogy mákolj, hanem arról is, hogy ellened ne mákoljanak, megéljenek a jobb lapjaid, jókor, jó lapok jöjjenek stb...szerintem ez totál lutri. Persze, lehet, hogy sikerül, volt már erre példa, még az OPHUsok között is, aztán mi lett belőle?
Kéregetés, szponzorkeresés, stb...

Már beszéltünk erről, hogy nagyon csapongsz. Egyszer SNG-ket tolsz, egyszer CG, máskor mtt, aztán turbo mtt satok, stb. Mindenbe belekóstolsz, de igazán nem mélyülsz el semmiben. Amióta erről beszéltünk nagyot haladhattál volna egy kiválasztott pókertípusban, utána meg majd jöhetne a többi, de így (mindenből valami) nem tudom mire számíthatsz, pedig alapvetően sztem jó játékos vagy.

Elkezdtünk egy folyamatot, az is abbamaradt a részedről, pedig biztosan inspiráló lett volna egymással "versengeni", persze nem komolyan, csak húzni egymást a másik eredményeivel, átbeszélni a dolgokat, ilyenek.

Remélem azért csak rátalálsz valamilyen útra, gl :)

U.i.:
Ezt az amatőr hobbista dumát meg csak te erőlteted magadra, hogy legyen kifogásod az ellen, hogy miért ne haladj egy meghatározott irányba :)
DaDirk 2011-09-23 12:56:59
A betűkkel kapcsolatban egyszer kértem segítséget, de nem kaptam, sajnos fogalmam sincs, hogy kell saját megjelenést készíteni, vagy betűszínt változtatni, úgyhogy így marad, amíg valakit nem zavar annyira, hogy hajlandó legyen ingyen és bérmentve segíteni. :)
DaDirk 2011-09-23 12:52:35
zeon, Andrew: köszi, majd meglátjuk mi lesz kint.

lassart, mccready: köszi a kommentet. A felsoroltakkal mind tisztában vagyok. BRM nincs meg, türelem hellyel-közzel, konkrét elképzelés hmmm, talán. Az elég konkrét, hogy a cél egy külföldi versenyen részvétel, illetve az, hogy besatozom magam valami nagyversenyre, ahol egyszer talán szénné mákolva magam odaérek? :D Mondjuk ez most pont nem igaz a WCOOP-ra, mert alapvetően nem akartam játszani nagyon max egy-két eventen, csak rájöttem, hogy tetszenek ezek a 3x turbo satok és ezért feküdtem rájuk. Kisebb versenyeken (ha a satok nem számítanak) nincsenek eredményeim, ez is igaz, viszont meg lehet nézni arányaiban hány ilyet játszottam akár all time, akár mostanában. Nem olyan sokat sztem, persze ettől nem azt mondom, hogy jó játékos vagyok. Nem, nem vagyok az. Egy amatőr hobbista, aki szeret kártyázni és néha álmodozik, ennyi és nem több.
mccready 2011-09-23 11:24:21
Totál egyetértek veled Erik...
lassart 2011-09-23 10:44:48
Szia!

Korábban olvastam ez előző bejegyzésed, de nem reagáltam rá, mert teljesen máshogy kezeled ezt a helyzetet, és nem értettem miért.
Most kezdem látni, hogy mi lehet a baj, és ráismertem korábbi önmagamra.
A játékomnak nem voltak meg a biztos alapjai. Bankroll management, türelem, és konkrét elképzelés. Nem voltak komolyabb eredményeim, de egyfolytában kergettem a nagy versenyeket, nagy score-okat. Te is tolod a giga versenyek satelite-it, de mögötte semmilyen kisebb verseny eredményeit nem tudod felmutatni, csak van(volt) egy rakás T$-od. Én pl. idén a tájára sem nézek a wcoop-nak, pedig nem kevés dollárt halmoztam fel az óta hogy 2010. nyarán újrakezdtem a pókert. Túl sokszor nulláztam le magam, hogy örök életre beleégessem a tudatomba, mennyire gyomorforgató, égető, kétségbeejtő érzés lenullázni magam. Az embernek az életkedve elmegy, ha belegondol, hogy egy nap alatt elszór egy havi fizetést stb.
A hobbisták is lehetnek jó pókeresek. Nem csak a profik tudnak profitálni, de a kevés lehetőségből neked a maximumot kell kihozni. Neked kevesebb lehetőségből, nagyobb hozamot kell felmutatni időnként nagyobb szórás mellett, hogy egyáltalán érdemes legyen időt szentelni rá.
Ehhez meg kell találnod a neked való játékot, a rollodnak megfelelő bankroll management-tel, és kihozni belőle a maximumot. Ami adott esetben lehet hogy csak arra elég, hogy szinten maradj. A hobbi pokisoknak is legalább annyit kell tanulni, mint az ellenfeleinek, hogy (hosszútávon) ne bukj. Ebből azt akarom kihozni, hogy a +EV-s hobbipokisoknak a legnehezebb, ha akarnak is kivenni $-t a pókerből.

Utálom a háttered, mert alig lehet elolvasni a blogod!
zeon 2011-09-23 10:38:42
Ja és Bécs meglesz, a többi rajtad múlik majd odakint (meg azon a némberen :))
zeon 2011-09-23 10:37:24
A sikertelenségtől való félelem bennem is dolgozik rendesen.
De más oka van: ha elmegy,ami van,elveszik a játékom.
Persze a pénz is fontos (főleg most) lenne és várom is a csodát,de ha nem lesz lehetőségem játszani,a igazi katasztrófa lenne. Nem vagyok biztos benne,hogy lenne még egyszer erőm és türelmem felépíteni valamit (bármilyen kevés is az) a semmiből.
AndrewSC77 2011-09-23 10:12:16
Gyakorlatilag mindent leírtál, ami például bennem is dolgozik... A package meglesz, a csapat a garancia.