Utolsó kommentek

  • A focit 22 -en játszák és mindig a németek nyernek
    Vbálna - 2018-12-03 15:41:21
  • -->
  • Mivel nem kapok hozzáférést a politika topikhoz
    Vbálna - 2018-12-03 15:40:25
  • -->
  • 48.
    Vbálna - 2018-12-03 15:34:16
  • -->
  • Tud valaki online selejtezőt Vegasba?
    Vbálna - 2018-12-03 15:33:34
  • -->
  • 48.
    siuras - 2018-06-14 11:27:37
  • -->
  • 48.
    PAPASAS - 2018-06-14 06:51:25
  • -->
  • Mivel nem kapok hozzáférést a politika topikhoz
    _user_31720 - 2018-04-23 17:00:55
  • -->
  • Na, az alkohol csúnya dolgokat tesz az emberrel
    _user_31720 - 2018-04-23 16:58:02
  • -->
  • Mivel nem kapok hozzáférést a politika topikhoz
    Vbálna - 2018-04-20 06:38:50
  • -->
  • Mivel nem kapok hozzáférést a politika topikhoz
    _user_31373 - 2018-04-20 06:04:26
  • -->
  • Mivel nem kapok hozzáférést a politika topikhoz
    Vbálna - 2018-04-20 05:06:57
  • -->
  • Mivel nem kapok hozzáférést a politika topikhoz
    _user_31373 - 2018-04-20 04:35:23
  • -->
  • A focit 22 -en játszák és mindig a németek nyernek
    _user_31373 - 2018-04-11 02:39:51
  • -->
  • Megtörni az átkot
    Vbálna - 2018-03-22 20:40:26
  • -->
  • Megtörni az átkot
    Vbálna - 2018-03-22 19:42:14
  • -->

Be.....ott a ménkű!

  • 2014-09-04 00:15:39
  • Vbálna
Az asszony kiborult, mert szerinte függő vagyok.


Megcsináltam egy tesztet: aszerint is az vagyok!!
Másnéven: szenvedélybeteg.

Ez szar. Hiába fordítom a családra, házra a nyereményt, az nem mentesít a ténytől.

Elég erősen le kell csökkentenem a játékkal töltött időt. Akkor is, ha a család már este 9-kor tuti alszik és elvileg nem zavarom őket.

De az asszony bepöccent.

A lelkem mélyén én is tudom, hogy igaza van.

Most adjatok tanácsot!

Úgy gondolom, simán le tudok állni, de sanszos, hogy fájni fog.

Mindenesetre Nektek sok sikert az asztaloknál!



A bejegyzést eddig 1 látogató ajánlotta a címlapra

Köszönöm!
0
0
0
Még nem pontozták

Hozzászólások...

_user_57745 2014-09-04 16:14:59
Szerintem nem kell leállnod "csak" csökkentened a játék napok számát. Pl. ha eddig 5 nap játszottál egy héten, akkor csökkentsd pl. 3-ra. Vagy játsz minden 2. vagy 3. nap. Ebbe talán beleegyezik az asszonka. :)
Viszont fontos hogy amikor játszol, 100%-ban oda tudj koncentrálni.
_user_41283 2014-09-04 15:13:16
topin: Én nem nagyon látom, hogy MTT-re hogy lehet bárkinek ideje. :D Nem tudtam, hogy kifejezetten MTT-ről van szó. Így még egyszerűbb a dolog: Műfajt kell váltani.
_user_31373 2014-09-04 14:50:21
most, hogy átgondoltam a helyzetet, talán mégis megfontolandó egy jó kocsmázás, meg valami csinos leányka társasága.
Ez is ugyanekkora balhéval jár mint egy pókerparti, de talán jobb mint a monitor előtt éjszakánként kockulni.
A nickeden a bankrolloddal meg majd eljátszogatunk mi.
Csupán csak egy baráti jótanács ez.
topin 2014-09-04 14:49:51
GTsylar én nem nagyon látom, hol lehet egy férjnek munka és család mellett 4-6-8 óra szabadideje mtt-re, pláne rendszeresen??? Valószínűleg akinek van, az vagy varázsló vagy valamit elcsal valahonnan..
_user_41283 2014-09-04 14:41:10
Kitöltöttem én is egy tesztet. Eredmény:
"Ön szenvedélyes szerencsejátékosnak tekinthető már. Játékszenvedélye lehet mérsékelt vagy irracionális méreteket öltő, mindkettő veszélyes. Szenvedélye leküzdéséhez javasoljuk szakember bevonását."
Hála Istennek, hogy ez jött ki, másképp ugyanis lóf*szt sem érhetsz el a pókerben, és másban sem. :D
A feleséged meg nő. Tök mindegy mit csinálsz, úgyis bele fog kötni. :D
Családi programok helyett ne válaszd a játékot, ne menjen egyértelműen más dolog rovására és cső. Ha ezen felül a szabadidődben játszol, szerintem azzal nem lehet probléma. Ha igen, akkor Te is kérdőre vonhatod, hogy szabadidejében túl sok Szex és New Yorkot néz, és túl sok Cosmopolitant olvas és betegesen sokat foglalkozik a külsejével, és azzal, hogy milyen véleménye van róla az embereknek. (ha ezzel mellé lőttem, akkor valamennyire még szerencsés is vagy! :) )
topin 2014-09-04 14:27:17
Zeon válaszában ott a tökéletes megfogalmazás..

Mármint a hiba oka! Mert attól h jön a pénz, hogy ez akkor történik amikor a feleség alszik és hogy nem kurvákra, kocsmában verődik el a bevétel ez semmit nem jelent..Hiba azt feltételezni, hogy ez a felfogás helyénvaló és megnézhetjük, hogy azok akik így gondolják milyen párkapcsolatban élnek..leginkább semmilyenben..

Ugyanis egy társnak sokkal fontosabb, hogy mellette legyél, mintsem eléljél mellette..A póker hobbiként sohasem emelkedhet a társ mellé, pláne nem elé..hiszen ez csak egy hobbi, ami időt vesz el a tartalmas együttlétektől és kihathat azokra negatív széria esetén..Az odafigyelés, a törődés, a támasz, a gyengédség lesz az ami legelöl lesz a sorban..és bizony egy együtt alvás, bármennyire is banális dolognak tűnik, elég fontos kelléke lesz egy harmónikus kapcsolatnak..És nem csak az elején fontos, amikor még lobog a tűz..Persze lehet nincs igénye ilyesmire minden nőnek, de az biztos hogy örülni fog, ha a póker helyett Őt választjuk akár minden este és csak kivételesen esetekbe/ritkán nem..Onnantól, hogy a hobbit választjuk helyette, máris felesleges feszültséget generálunk és minél többször lépjük meg ezt, annál inkább lesz ellenszenves lépés neki, amit meg kell magyaráznia..márpedig ha valamit ennyire nagyon akarunk, az függőség lesz szerintük, hiszen képtelenek vagyunk lemondani és morgunk ha nem tehetjük meg, vagy ha számon kérik..ezzel is alátámasztva hogy igaza van, hiszen nem akarjuk feladni, azt bizonyítva hogy szükségünk van rá..márpedig bőven elég lenne az is, hogy megöleljük és annyit mondjunk hogy rendben, most akkor nem játszom majd..és ha a póker helyett feleséges hobbit/időtöltést választunk (nem feltétlenül este 21 óra után, hanem akár napközben is munka után) akkor egész biztosan kapunk néha támogatást ahhoz hogy pókerezzünk is..A prioritások egészséges megőrzése a fontos az időbeosztásnál és itt nem sérülhet a család a legfontosabb érzés, akkor sem ha semmiféle hátrányt nem jelent ez anyagilag a családnak, az ugyanis részletkérdés..nem ettől függ majd a boldogság (elsősorban)

és ez nem jelenti hogy papucs valaki, hanem azt jelenti hogy tudja kik a legfontosabbak neki az egész világon! egy hobbi sohasem állhatna normális esetben senki közé, csak akkor ha az már káros hatásokat vet fel..ha az egyensúly sérül és valaki bármiféle hiányt érez, akkor keresni fogja az okát és akár valósan, akár vélt indokkal abban fogja megtalálni, amivel még sok időt töltünk..márpedig az mtt az elég időigényes történet..

Nem tudom hogy itt az adott esetben mi a pontos probléma, amiért előjött a függőség..de ha az hogy hajnalig nyomod több esetben is (ha minden este/vagy a hét túlnyomó részében, akkor az tényleg nagyon nagy gáz)akkor jogosan hiányolnak a hitvesi ágyból, mert ott a fizikai jelenlét fontos és nem csak a házastársi kötelezettségekre való..Ha ez a hajnalozás másnapi fáradtsághoz vezet, akkor is gáz..ha ez bármilyen formában negatívan érinti a családot (levertség, valamihez nincs kedved és meg is látszik,frusztráltság, feszültség, ingerlékenység, figyelmetlenség, kedvesség és figyelmesség hiánya és a pókerről való beszélés otthon) akkor ez is lehet egy probléma, aminek a megszüntetése máris újra vita nélküli pókerezést biztosíthat időnként..az időnként fontos, hiszen csak hobbiról beszélünk, aminek a hiánya semmiféle gondot nem okozhat, hiszen csak hobbi, amivel akkor foglalkozunk, amikor minden más tevékenységet elvégeztünk..és ilyen tevékenység a családi harmónia megőrzése is..

nincs ilyen irányú végzettségem, de átéltem ezt mindenféle vita vagy figyelmeztetés nélkül..pontosan úgy gondolkodva, ahogy zeon is írta..amikor már rengeteg időt felemésztve bedöglött az egész kapcsolat, akkor értettem meg, hogy baromira nem jó felfogásban irányítottam a dolgokat otthon..a hibákat kijavítva, egy új kapcsolatban nem elkövetve azokat, már tökéletesen megfér egymás mellett minden..család,munka,hobbi,szórakozás és egyetlen rossz szót nem kapok, támogatást mindenhez viszont igen..persze ez azt jelenti hogy időben sok olyan dologról kellett lemondanom, valami fontosabb javára, ami eleinte nehéznek tűnt..de feltettem a kérdést, mi a fontosabb és onnantól nem volt sem késztetés, sem inger hogy hátráltató tényezőket bevonjak..

azt kellene megtudnod, hogy mindez a megállapítás miért jött hogy függő vagy,hol csúszik el a hobbitól, ha pedig igaz..akkor annyi dolgod van, hogy a családod választ helyette..

_user_5898 2014-09-04 13:53:58
Ha a csaladi eletedben minden rendben van,csak ez az egyetlen problema,ne jatsz,amig az asszony nem mondja,probalj szerencset kell egy kis plussz penz:)
_user_31373 2014-09-04 10:37:15
ja, és azért írtam így, mert nem vagyok benne biztos, hogy szenvedélybeteg vagy, mert akkor jóval többet játszanál.
_user_31373 2014-09-04 10:28:09
Mivel hasonló jelenséget én is átéltem, nagyon jónak találom a címet.
Lehetne tisztázni magadban sok mindent.
Mit jelent a szenvedélybetegség, a függőség?
Ha valaki megiszik minden áldott nap egy kis pohár bort, nem többet, de egy napot se tud kihagyni, az már függőség, az elfogyasztott alkohol mennyiségétől függetlenül is.
De ugyanez van mondjuk a kólával is, ha tudod, hogy ártalmas, hízol tőle stb, leállsz róla, aztán néha mégis csak elkezd egy gondolat mocorogni az agyadban, hogy venni kéne egy palackkal és fel kéne hajtani és ez addig fokozódik míg egyszer csak befordulsz a boltba, megveszel egy félliterest, aztán gyorsan lehúzod és semmi bűntudat, viszont marha jólesett.

Vagy egy másik eset, elmész szabadságra, a világ legszebb helyére, mégis 3-4 napig csak a munkán jár az eszed, aztán elmúlik, de kb 10 nap múlva megint előjön minden és mennél vissza dolgozni.

Ezeken és a hasonló jelenségeken el lehet gondolkodni, mennyire tartoznak a szenvedélybetegségek közé.

A póker.
Játék.
Ugyanúgy mint a lövöldözős játékok, egyszer beültem reggel a tévé elé és este alig bírtam kiszállni, úgy hogy nem ettem nem ittam, csak újabb meg újabb szinteket akartam elérni.
Ha sikeres vagy pókerben, és ugye neked jöttek most a szép eredmények, akkor ugyanúgy lépni akarsz a következő szintre vagy csak át akarod élni megint azt az élményt, mikor úgy állsz fel az asztaltól, hogy te vagy a király.

Ez a te saját ügyed, ezt magaddal kell tisztázni és értékelni, mi lesz akkor ha majd jön a bukássorozat, ha majd hetekig, hónapokig úgy állsz fel a géptől, hogy nem te vagy a király, sőt egy utolsó megalázott senki vagy, akkor kell nagyon odafigyelni.

De ez nem a ménkű becsapása.
Az igazi gond az, hogy nem találkozik az átélt öröm vagy a bánat az asszonnyal.
A nők többsége ezer éves beidegződések alapján irtózik a kártyajátékoktól és a szerencsejátékoktól.
Nyomhatod neki a dumát, hogy milliomos lettem, meg csak néha játszol és keveset, meg ez nem szerencsejáték, sose fogják megérteni.
Ha nyersz és orruk alá dugod, hogy itt van 100 forint, mekkorát nyertem, akkor kicsit félreteszik az ellenérzésüket, egy shoppingolás mindig jót tesz az érzelmi hullámaiknak.
De ha már bukni fogsz 2 forintot és meglátja rajtad az idegességet, akkor már hiába viszed bárhova, hiába mondod neki, hogy még így is 98 forint pluszban vagy, akkor is nyomni fogja, hogy függő vagy.
Hiába ülsz csak 5 percet a gépnél, akkor is az a szöveg fog jönni, hogy egész nap a gép előtt ülsz és nem foglalkozol a családdal, a munkáddal.
Egyszerűen idegesíti őket már a tudat is, hogy játszol.
Űzheted ezt éjjel is, mikor alszik, tök mindegy, ha belefészkelte magát a kisagyába, akkor annyi.
Aztán eljut egy olyan szintre, hogy nyerhetsz bármekkora összeget, már az se fog számítani, függőnek fog tartani, míg abba nem hagyod örökre a játékot.
Azt meg természetesen sose fogod megtenni, így bajban vagy.
Nagy bajban.
Ha függő vagy akkor azért, ha nem vagy függő, csak szereted a játékot és nem akarod abbahagyni, akkor meg azért.

Boldogok azok a férfiak akik társkapcsolatukban olyan társra leltek akik mindenben a társuk, de ez a ritkaság.
Ráadásul a mai világban már domináns hímként viselkedni se könnyű, egy ideig bírják a nők, meg tetszik nekik, aztán meg elmenekülnek, már ők is akarnak dominálni.
Részvétem, nem sok kiutat látok.
_user_19031 2014-09-04 10:26:22
Tudtommal a klasszikus tanács ilyenkor az, hogy próbálj találni magadnak olyan más elfoglaltságot, ami ugyanúgy le tud kötni, de úgymond kevésbé, netán egyáltalán nem negatívak a hatásai.

Persze az a kiinduló kérdés, hogy a jelenlegi helyzetetekben hol mutatkozik deficit?
Ha jól gondolom, anyagiakban nem.
Azt ti tudjátok, hogy más dolgokra fordított időben mennyire.
Azt is ti érzékelitek, hogy az esetleges tiltek, mennyire gyűrűznek át a zsugaasztaltól a családi légkörbe.
(stb.)

Mindezek ismeretében lehetne szerintem kitalálni, hogy min és hogyan lenne érdemes változtatni.

GL!
zeon 2014-09-04 09:51:25
1-adott valaki jó munkával, tisztességes fizetéssel
2-hobbijából nem kevés plusz bevétel származik
3-eddig vélhetően ez nem ment se a munka, se a család rovására

kérdem én, akkor ez miért zavar akárkit is?
ha vinné a pénzt,o.k.
ha nem tudná miatta elvégezni rendesen a munkáját, o.k.
ha a plusz bevétel kocsmára, kurvákra, haverokra menne el, o.k.
de így???
_user_59323 2014-09-04 08:46:05
Mindenki függ valamitől.
Mtt műfaj egész embert kíván. A család szempontjából majdnem mindegy hogy kocsmába jársz, vagy a dolgozószobában tűnsz el.
siuras 2014-09-04 08:18:11
Nehéz okosat mondani, mert a delikvens nem érzi magát betegnek, kvázi tagadó állapotban van....(családi példák, sajnos)
Ha Te is úgy érzed, h sok, akkor már a félig a gyógyulás útjára léptél...
Egy asszonynak meg vörös posztó ha elindulsz a terembe/géphez ülsz...

Ha meg tudod határozni és (Főleg!) betartani, h mikor játszol akkor talán a bizalom is erősödni fog irányodba....

Kívánok hozzá sok türelmet, mert azért a család a legfontosabb...


gl é s peace

_user_9625 2014-09-04 08:13:47
Ha te is érzed, hogy igaza van, akkor bizony csökkenteni kell az időt. Emellett azt a kérdést is feltehetnéd megadnak, hogy miért érzi úgy az asszony, hogy függő vagy? Lehet, hogy szeretne veled több időt tölteni és azt kapja válaszul, hogy nem érsz rá, mert versenyed van? Vagy lehet, hogy azt látja, hogy amint pár perc szabadidőd van egyből kapcsolod be a gépet? Vagy minden második mondatod a pókerról szól és észre se veszed, de olyan beszélgetésekbe is beleszövöd, ahol semmi keresnivalója (mint Móricka, akinek mindenről az jut eszébe)? Esetleg túl sokszor hangoztatod, hogy ezt is a pókerból vettem, azt is abból vettem?
Fontos a range-ek helyes felállítása. Te itt most túl laza voltál. Még nem estél ki a MTT-n, de ideje átgondolni a stratégiát.
De a legbiztosabb, ha elé tolsz egy PS pro szerződést. Akkor ultima ratioként felhozhatod, hogy ez a munkám.:D
DaDirk 2014-09-04 06:40:54
Ezen gyakorlatilag mi is átestünk anno, és függőség elég könnyen kialakulhat. A PS az szuper, mert ki tudod tiltani magad a játékból, határozott időre, de ez ugye nincs a többi kliensnél. Per pillanat úgy működik, hogy nem játszom rendszeresen, inkább ilyen időszakok vannak (pár hét, egy-egy hónap), amikor játszom otthon, de ezeket megbeszélem előre. Hozzáteszem nálunk inkább mindig is vitte a pénzt, mintsem hozta, dehát kell valami hobbi az embernek is, nem? :)