Utolsó kommentek

  • MMA Fogadás
    _user_31720 - 2017-01-31 13:22:28
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_5898 - 2016-12-22 03:19:33
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-21 04:42:32
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-21 04:19:03
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31373 - 2016-12-21 03:07:00
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_5898 - 2016-12-21 01:05:06
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    topin - 2016-12-20 19:56:53
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31720 - 2016-12-20 19:36:18
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31720 - 2016-12-20 19:28:28
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-20 14:52:18
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_5898 - 2016-12-20 05:42:10
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-18 18:07:19
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_9625 - 2016-12-18 17:34:36
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-18 16:12:19
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31373 - 2016-12-18 16:07:30
  • -->

Sportfogadás & Póker

  • 2016-12-18 12:44:39
  • music74


A legtöbb kártyajátékos azt tartja elemzésnek, hogy egy korábbi konkrét helyzetet, amely meghozta számára a várt eredményt, (vagyis teljesült a célja) egy másik konkrét helyzetnek feleltet meg. Az összehasonlító módszernek van egy elméleti korlátja: mivel két helyzet sosem teljesen egyforma, így lehet, hogy nem ismerjük fel azt a korábbi helyzetet, amelyet mintául használhatnánk, vagy rosszul választjuk meg, hogy mit mivel érdemes (célszerű) összehasonlítani.

A valóságban soha nem az egyik helyzetet a hasonlítjuk össze a másik helyzettel, hanem az előzőt egy másodikban már felismert alapelvvel. Mondhatjuk, hogy keressük az analógiát, hogy megpróbáljuk a más helyzetre adaptálni...

Ne menjünk bele esetenkénti analógiakeresésbe! Keressük azt az alapelvet, amelyik minden pókeres szituációban, kivétel nélkül végig benne van!

Póker:

Tétre megy
Konfrontatív (stratégiai, agresszív)
Irreverzibilis (nincs reparáció, ha dobtál nincs visszaút)
Információhiányos

A pókerrendszert jellemző a leglényegesebb alapelv, melynek ismeretéből stratégiai értelemben a legtöbb előny származik az információhiány, ami által a fenti összevetésben a póker a háborúval mutat rokonságot, ezért harcászati terminológia segítségével értelmezhető a struktúrája.

Amikor kezdő vagy még lényegében: információ hiányos közegben arra kényszerülsz, hogy sorozatos döntéskényszer mellett optimális döntéseket hozzál, annak a konkrét célnak az érdekében, hogy lehetőleg minél több zsetont szerezz!

a.) Amikor vered a limitet:

- Ezt a folyamatot átlátod, azaz számodra ismert lesz a struktúra (struktúra: a célok és kapcsolódó elérési műveletek /manőver/ együttese) - ezért lényegében rutin döntési helyzetben leszel, hiszen a célállapot világos és a manőverek tökéletesen funkcionálisak lesznek a számodra.

b.) Break even: szitu, (magasabb limiten) ? azaz átlagosan kevésbé kiismerhető ellenfelek ellen

- Előjönnek olyan struktúrák amiket nem tudsz dekódolni, ettől még döntéskényszer fennáll, tehát döntesz, de ,,vaktában" azaz:

- feltételezett célállapotra nem szituáció adekvát manőverekkel reagálsz, hanem olyanokkal, amelyekről azt tudod, hogy korábban hasznosak voltak.

c.) High staken vagy több regulár ellen játszol:

- Olyan számú, nehezen leképezhető döntési helyzet lesz, hogy nem ismersz fel a struktúrát.
- Mivel a manővereid teljesen hatástalanok lesznek, fordított logikát érvényesítesz: a célállapotod devalválódik (csak ússzam meg, bukjak kevesebbet, kiszállok)

Értelemszerűen ezt az utolsó rendszert csak hosszabb idő alatt és nagyon drága pénzért lehet megtanulni. Mert drága (BB magasabb), és bonyolult a struktúra, ráadásul lassan fedi fel az igazi karakterét. Nem megismerhető. Sőt, mire megtanulnád, elfogy a pénzed.

Magyarul ha gondolkodsz, és az a végcélod, hogy magas limiten nyerő legyél akkor elvileg a teljes bankrollodat (vagy legalábbis egy részét mindenképpen) arra kell használnod, hogy a limiten megismerhető legbonyolultabb struktúrákat megtanuld. Ezzel nem feltétlen fog mindenki egyetérteni, de amiben igen: hogy ez nehéz, ha ebből élsz.

Mi a tanulás?

Tisztában kell lennünk a rendszer aktuális állapotával és a változások dinamikájával, képesnek kell lennünk arra, hogy előre meghatározzuk a lehetséges, a jövőbeni eseményeket, hogy opciókkal rendelkezzünk a változások irányáról, mértékéről. A rendszer progresszióiról.

Az alapvető meghatározás szerint egy helyzet megértése az alábbi négy résszel jellemezhető:

a.) Jelenség elemeinek észlelése. (információ kinyerése)
b.) Adott szituáció megértése (információk integrálásán keresztül megfelelő belső tudás létrejötte, amikor kialakul egy valós mentális kép az adott helyzetről;
c.) Jövőbeli állapot vizionálásának képessége (az egyén ezt a képet bármikor használni tudja)
d.) Felkészülés a lehetséges jövőbeli eseményekre.

A pókerben a helyzetfelismerés tehát egy mentális képalkotási folyamat, a körülmények, lehetőségek, a szándékok adott partin belüli meghatározása, megfeleltetése. Az adott helyzet megértésének célja, hogy, a bekövetkező lehetséges váratlan progressziókat (akciókat) kezelni tudjuk, vagy azokat ellenfelünk megtévesztése ellehetetlenítése érdekében mi magunk hozzuk létre.
Hogy értsd: amikor bemész a konyhába és látod az asztalon a lisztet, tojást, vizet, és nyitva a gázsütő tudod, hogy sütés következik, aminek egy sütemény lesz az eredménye.

Lefordítva pókerre:

Low limiten így is néz ki nagyjából, ránézésre felismered a struktúrákat. Ami után súlyozod a döntési helyzeteket, és akadály nélkül megtanulod a szituáció adekvát célműveleteket.

Middle limit: lesz amit továbbra is azonnal felismersz, de amikortól nem érted teljesen világosan a struktúrát, akkor is igyekszel követni! Korábban rendszerezted és osztályoztad a döntési helyzeteket, ezért most is szeretnél olyan manővert alkalmazni, amiről azt feltételezed, hogy hatékony lesz.

A legtöbb ember itt leragad. Megrögzötten a manőverei hatékonyságát keresi! Lényegében ettől nem jut tovább... Ameddig ezen a szinten gondolkodsz addig nem te, manipulálsz, hanem téged manipulálnak!

High limit:

a./ A korábban azonosított célokhoz igazított manőverek funkcionális csődje miatt nem fogsz tudni azonosítani struktúrát, és elveszted mindened. De!

b./ Ha megérted, hogy a rendszer nem statikus, hanem dinamikus és hogy legvégül a célok a struktúra mindenkori pillanatnyi állapotához igazodnak, és változnak: Akkor van esélyed megérteni a rendszert.

Ne feledd a struktúra még mindig a cél és az elérési művelet együttese!

Mitől leszel nyerő?
Nyerő szinten:

Ilyenkor úgy alakul át a tételmondatunk, hogy: manipulatív közegben balanszált döntéseket hozol, annak érdekében, hogy közép és hosszú távon minél több zsetont szerezz! A balanszálás a célt relativizálja el. Tehát nem közvetlen a zsetonszerzésre mész, hanem a változó helyzetből hozod ki az aktuális maximumot.
Más szemszögből: nem azért játszik a profi tágabb ranggel, mert agresszívebb, hanem azért mert több lapkombinációhoz tud értelmes és megvalósítható célt társítani.

A nem profi (primer szintű gondolkodó) tehát addig marad partiban, amíg annak értelmét látja a céL/ár relációjában, és nem is gondol arra, hogy némelykor menet közben át lehet és kell is írni a célt. És azért lesz vesztő, mert a rendszer azáltal, hogy új lapok jönnek információkkal bővül, azaz a mi szempontunkból korlátozódik.

Vagyis aki egy konkrét céllal ment bele a partiba, annak az eszközei hosszútávon alkalmatlanná válnak a parti megnyerésére. Vagyis helyes gondolkodás esetén ne fix célokkal, fix tervvel vágj neki egy partinak, hanem helyette rendelkezz egy átfogó rugalmas tervrendszerrel!

Fogadás:

Tétre megy
Non konfrontatív
Non irreverzibilis
Információhiányos

Amikor kezdő vagy még lényegében: információ hiányos közegben arra kényszerülsz, hogy előre ismert feltételek mellett optimális döntéseket hozzál, annak a konkrét célnak az érdekében, hogy lehetőleg minél több pénzt szerezz!

A célok és kapcsolódó elérési műveletek megismerése után viszonylag gyorsan standardizálható döntési helyzetekben leszel, hiszen a célállapot világos és a manőverek tökéletesen feltérképezettek lesznek a számodra.

Ha számodra ismert piacon és fogadási formában fogadsz, akkor nem fognak előjönni olyan struktúrák amiket nem tudsz dekódolni, így a döntéskényszer sem fog fennállni.

Ha tartod magad a fentiekhez, nem fogsz olyan nehezen leképezhető döntési helyzetbe kerülni, ahol nem ismersz fel a struktúrát.

A manővereid abban az esetben lesznek hatástalanok, ha a legelemibb szabályokat sem sikerül megértened. Azaz, ha nem tudsz jól tippelni, akkor ugyanazt a meccset 200,-forintos tét mellett sem fogod eltalálni, mint ahogy 100.000,-ért sem.

A fogadásra is igaz, a teljes rendszert csak hosszabb idő alatt (esetleg drága pénzért) lehet megismerni. De szemben a pókerrel egyáltalán nem bonyolult a struktúrája, ráadásul semmi sem fedi a karakterét. Összességében közelebb áll a sakkhoz, mint a háborúhoz.

Ha az a végcélod, hogy magas téten nyerő sportfogadó legyél, akkor az nem fog külön pénzedbe kerülni, hogy a magas limiten a korábbinál bonyolultabb struktúrákat kelljen megismerned, mert ha eltalálod a meccset, akkor azt 100.000,-Ft-ért is pont úgy találod el, mint 200,-ért.

Mitől leszel nyerő?

A fogadásban a közeg folyamatosan információhiányos a maga módján, viszont míg a póker dinamikus, addig ez statikus. Ezért a döntéseink inkább strictek, mint balanszáltak. Az adott fogadást minden esetben a lehető legmagasabb téten kívánod meg nyerni.

A fogadás esetében a nagyobb range azt jelenti, hogy a tipster különböző stílusú fogadásokat ismer és mer alkalmazni, tisztában van az egyes típusok kapcsán a találati arány, megtérülés, viszonyrendszerével, illetve ha a stílusokat keveri, akkor az egyik fogadási típus mértékszámait külön tudja kezelni a másiktól.

Pontos protokollok mentén dolgozik, aminek része kiszálló pont pontos feltételrendszere. Tehát aki fogad, mindig konkrét cél/eszköz rendszer alapján megy bele a fogadásba, emiatt nem kell megszenvednie azzal, hogy a már megtett fogadása a további saját tevékenységének függvényében váljon vesztessé.

Helyes gondolkodás, ha fix célokkal, fix tervvel vágsz neki a fogadásnak, amit kiegészíthet ugyan egy dinamikus LIVE fogadási rendszer, de az már egy magasabb szint, amikor már azokkal a struktúrákkal is tisztábban van a fogadó.

További hatalmas előnye, a fogadásnak, hogy egy jelentős költségtényezőt elfelejthetsz, ez pedig a többiek manipulálásának a költsége. Ez a költség kettős karakterű: először is meg kell tanulni manipulálni, (ez drága pénzbe kerül) másrészt a konkrét manipulálás is elemésztheti a pénzed.

Konkrétan: a sakkban (és így a fogadás során sem) sosem fogsz blöffölni, (mert nem érdemes blöffölni,) addig blöff nélkül nem tudsz eredményesen pókerezni!

Miután az egyes partik a manipulálhatóság és a bizonyosság szintjében különböznek egymástól. Ebben az értelemben a partikat úgy kell tudni kezelni és értelmezni, hogy ameddig nem koordinálódik valamennyire a board textúrája addig az majdnem teljesen nyitva van a blöffölési hajlandóságunk/képességünk számára. Vagyis korlátozás nélkül tudunk győztes kezet reppelni... Ilyen értelemben a board jelenti a manipulálhatóság /blöffölhetőség felső korlátját.

Ez most nem a pókereseknek szóló cikk, de ha valakit érdekel, leközölhetem a blöffről szóló folytatást, hanem tegyük tisztába egy gyakorlati példán keresztül mindazt, amit eddig el próbáltam mondani:

A sportfogadás, a No Limit Holdemmel összehasonlítva úgy tekinthető, mint egy egymást követő preflopp allin sorozat, az alábbi könnyítésekkel:

Várható érték kapcsán:

- megközelítőleg ismerem az ellenfelem lapjait, (tanulmányozhatom a meccset)

- megközelítőleg ismerem azt a sorrendet, ahogyan a lapok hasonló esetekben érkezni szoktak a boardra (backtesztekre, sportági szabályokra, előzményes meccsekre, trendekre, statisztikákra építhetek)

- jó közelítéssel tudom, hogy melyik lapok nem játszanak (hiányzó játékosok)

- az elnyert ,,kasszát" nem vagyok köteles további partikban megjátszani (a fogadásaim szeparáltak, se a szabályok nem kötnek folyamatos fogadáshoz (mint egy versenyen) se etikai szabályok (cashnél nem illik felállni ha benyerünk)

Tétképzés körében:

- eldönthetem, hogy az adott lapjaim mellett mikor megyek ,,allin" (még a legígéretesebb esetben sem kell fogadnom, ha bármi miatt másképpen döntök.)

- a tétem részlegesen visszavonható, akár preflop, akár turn előtt, akár river előtt, sőt river után is.

- minden egyes esetben az előzményektől függetlenül tudom meghatározni a tétet

- ellenfelem nem vonhatja vissza a tétet (az iroda köteles kifizetni)

- nem függök az ellenfeleim pénzügyi helyzetétől

- az ellenfelem az előzetes információkeresés körüli manipuláción túl, a későbbiekben nagyobb pénzügyi jellegű nyomást nem tud rám helyezni, mint amekkorát vállaltam, a kockázatról tehát mindenkor én magam döntök

- bármikor abba a helyzetbe kerülhetek, hogy ha ,,előkerül" egy valószínűsíthetően értékkel bíró tipp, hogy azt még magam is megjátszom. Kártyában mindenki igyekszik óvni a saját madarát. (Ennek a dolognak a korlátja lesz aztán az odds dropping.)

Életkörülmények, kulturális vonatkozás:

- online, és irodában is fogadhatok, ezzel hozzá tudom igazítani a folyamatot az életritmusomhoz, megmarad a szociális élet, de a diszkréció is

- nem vagyok rákényszerítve arra, hogy méltatlan személyeket kelljen elviselnem, vagy egy társaságban lennem

- nem kell végig ott ülnöm, vagy szurkolnom, miután megtettem a fogadást.

Összességében:

Pókerben azok nyernek hosszú távon, akik képesek a többieket megfelelő mértékű BB/100-as rátával verni, azaz pozitív várható értékű döntéseket hozni, és igaz ez a fogadásra is amennyiben az irodákat a backing csapatok tagjaival azonosítjuk.

Ha fogadunk, barátságosabb órabért érhetünk el, kényelmesebben, és összességében a fent vázolt okokból kisebb költségekkel és rizikóval.

Legyen a második rész egyelőre ennyi, aztán folyt köv.

music74
Köszönöm!
0
0
0
Nem tetszik!
0
Pontok: 5 (pontozók száma: 1)

Hozzászólások...

_user_5898 2016-12-22 03:19:33
Sajnos nem ertik meg egyesek,hogy jo pokeros es profi sportfogado igenis plusszos lesz.Nem akarok senkit megbantani de aki ezt nem latja nezzen magaba talan a hiba ott van.Attol hogy valaki nyert par versenyt meg lehet nagyon gyenge jatekos.(pl;en) Persze mindenkit tanulasra munkara biztatok mert az biztos.
_user_69047 2016-12-21 04:42:32
Amúgy meg le van írva a cikkben, hogy mitől működik. Ha abban találtok kivetni valót, mert azt tudjátok mondani, hogy ott valami nem stimmel, akkor van értelme beszélgetni, de ez amit itt csinálunk ez vagdalkozás bizonyos dolgok fölött, a tények ellenére.

Ha nektek igazatok lenne, akkor nyereségesen pókerezni sem lehetne. Mindkét történet ugyanarról szól: a valószínűségek értelmezésén keresztül, a szórásnak a megfelelő oldalán lenni.

Ami meg azt illeti, a kínálati oldal szélessége nem lenne érdeke az irodáknak, csak az egymással való verseny miatt kényszerülnek bele.

Harmadrészt mi nem fogadunk focira, de síugrásra annál inkább, ugyanis a marginális piacokon a megfelelő információkkal előnyöd lehet. És ha többször van előnyöd, mint nincsen, akkor jó lehetsz. Ha az előnyöd elfogy, keresel másik piacot.

Ebben semmi lehetetlen nincsen.
_user_69047 2016-12-21 04:19:03
a véleményedet hiába negligáljátok, és feleslegesen gúnyolódtok rajtam. meg sem próbáljátok megérteni amiről beszélek, amivel nem lenne baj, akkor ha a valószínűségek, az esélyek, és a kockázat menedzselés világán kívülről jönnétek. de ti elvileg pókeresek vagytok, sőt talán az átlagtól jobb, és ezáltal nyerő kártyások, akiket jelen esetben néhány dolog egyáltalán nem zavar.

az egyik, és ezt rengetegszer elmondtam: senkit se arra ösztönzök, hogy fogadjon, ha eddig nem fogadott. de arra igen, hogy ha belekezd, akkor úgy kezdjen bele, hogy matematikai és mentális esélye is legyen annak, hogy pluszban legyen. van különbség a megközelítésben.

a másik, hogy ahogy pókerezni is lehet egyedül, meg backing csapat tagjaként, úgy megfelelő módszerek, és platformok kialakítása után ezt át lehet ültetni a fogadásra. magyarul létre lehet hozni egy virtuális irodát, ahol a tagok összeadják a tudásukat, fejlesztik stb.

és ha ennek utána olyan eredménye van, hogy abból aztán ezek az emberek megélnek, azt 2016-ban lehet munkahelynek nevezni. mi annak vesszük, több okból is.

az pedig, hogy ilyet csinálunk és fel is vállaljuk azt mutatja, hogy vannak eredményeink, (és lesznek is).

Azt pontosan látom, hogy azon túl, hogy elítélitek a dolgot, se nem értitek a fogadás lényegét, se nem akarjátok érteni. Én mindkettőt tiszteletben tartom, és mondom: nem kötelező ide kommentelni, nem kötelező elolvasni se, főleg, ha nem vagytok képben.

ui: bárki bármikor bármiben tönkremehet, akaratán kívül, és a legjobb szándéka mellett is.

_user_31373 2016-12-21 03:07:00
nekem van olyan ismerősöm aki megél a sportfogadásból, van rengeteg olyan ismerősöm aki nem él meg a sportfogadásból és van olyan ismerősöm is, aki évekig megélt szépen a sportfogadásból, aztán elbukta mindenét.
Pont ugyanúgy, ahogy a pókerben.
Ezért nem szeretem javasolni senkinek a sportfogadást se és a pókert sem megélhetési formának.
Nagyon kevés ember él meg jól ezekből, míg egy jó minőséget produkáló hegesztő nagyon szépen meg tud élni, eljuthat minden évben egyszer Ibizára, szerencsejátékok nélkül.
Csak ugye ezért dolgozni kéne, ami sajnos már oly sok embernek büdös, inkább bemesélik maguknak, hogy tippmixkirályok lesznek, ezért tartom nagyon károsnak music ténykedését.
És nem nagyon vagyok kíváncsi a válaszára, hogy pont azért van, hogy a nyerő kicsi százalékba besegítse az embereket, látok facebookon rengeteg embert, aki valamikor elért valamit pókerben, most meg 20 pókerkönyvet árul, nem segített neki sem a tanulás, se a rengeteg belefordított idő, ha a szerencse a kisebb versenyeken jön, a nagyokról meg sorba, évekig kihullik, akkor ez így nem megy.
Hosszú távon egyre nőnek Fortuna esélyei, össze kéne hozni minél előbb egy óriási bankrollt, mellyel ki lehet védeni azt, amikor jönnek a 94. percbeni gólok, és ez nagyon nehéz.
_user_5898 2016-12-21 01:05:06
Lifetilt Vegasban is jobb a sansz mivel orisi a valasztek.Ugye?
topin 2016-12-20 19:56:53
azért nem fogsz olyannal találkozni, mert nem egyfelé mozogtok...de hidd el, attól még létezik..ugyanolyan fura ez a gondolkodás, mint amikor egy pókerestől megkérdezték, megkérdezik, hogy és ebből meglehet élni?

A póker is az üzemeltetők biznisze nagyban, ahogy a sportfogadás is..de ettől ugyanúgy nyer a profi sportfogadó, mint a profi pókeres. Én speciel személyesen ismerek több ilyen embert is..bár biztos akkor kamuznak ezek szerint:)
_user_31720 2016-12-20 19:36:18
@Peti,A kínálat pont azért elképesztő,amiért pl Vegas is az...(bár a külcsíny ugye csak a jéghegy csúcsa a profit szempontjából)
Szóval azért,mert kurvára megéri nekik ez a kínálat,A-tól Z-ig.
Hidd el,ha nem így lenne,nem lenne.

Félreértés ne essék,a póker sem maga a Kánaán,sőt...egyre inkább nem az,még élőben sem.Sajnos.
De nem tudom,hogy amúgy józan gondolkodással hogy nem lehet belátni viszonylag racionális dolgokat.

Szeretnék egyszer találkozni egy olyan valakivel,aki mondjuk 10+ éve kizárólag sportfogadásból él,és nem rosszul.Mármint fogadóként,nem üzemeltetőként...Szerintem nem fogok,de ki tudja,hátha!
_user_31720 2016-12-20 19:28:28
"viszont elég sok srác lett a munkatársam azok közül..."
És mit dolgoztok?Építőipar?Egy megbízható burkolót,ha tudsz esetleg :)
_user_69047 2016-12-20 14:52:18
Köszi Peti a megerősítést. Én is pont erre jutottam, ezért is írok cikkeket róla, meg ezért vezetek nyereséges sportfogadó közösséget évek óta.
_user_5898 2016-12-20 05:42:10
Nagyon sok ev(sajnos)tapasztalata alapjan sportfogadas kifizetodobb hosszutavon.Olyan kinalat van ami elkepeszto.
_user_69047 2016-12-18 18:07:19
Köszi, h leírtad, igazad van. De nem egymást keressük. Van akit meggyőz amit írok, elérem a célközönségem. Két hét meg nem táv - fogadásban sem.
_user_9625 2016-12-18 17:34:36
Továbbra is úgy érzem, hogy pókeres nyelven szólva rossz az asztalválasztásod. Ahogy már megtapasztaltad az itteni közeg hozzáállása kétkedő és inkább a negatívumokat nagyítja fel. Ezzel nem lehet ennyi evidenciát tartalmazó cikkel felvenni a harcot. Az első mondatot folytatva nem lehet a hosszútávban bízva játszani, ha az átlagtól eltérő játékosok ülnek az asztalnál. Jelen esetben konkrétumok kellenek. Például a cikk fejlécében vagy egy topikban napi egy tuti tipp 80% körüli nyerési aránnyal legalább 2 héten keresztül. Ez kellő legitimációt adna az általános, bevezető jellegű bejegyzéseknek.
Erről már volt köztünk véleménycsere korábban, akkor azt írtad, hogy a cikk bevezető jellegű és konkrétabb információk facebookon elérhetők. A válaszom az volt, hogy nem látom azt a számomra figyelemfelkeltő tartalmat, ami miatt ellátogatnék a facebookra. Tartom magam korábbi véleményemhez. Túl általános a téma ahhoz, hogy kedvem legyen jobban elmélyedni benne. Egy tanfolyam, specifikus csoport bevezetőjének tudnám elképzelni, ahol az érdeklődők már pozitív attitűddel rendelkeznek.
_user_69047 2016-12-18 16:12:19
ja neeem, ne érts félre, csak mindig negatív a hangvétel, ellenkezünk, és évek alatt se közeledett a vélemény. ilyenkor érdemes elgondolkozni, hogy hátha fölös az energia mindkét részről. de ha neked belefér az idődbe, akkor okés. semmi személyes nincsen ebben. (és még feka se vagyok)
_user_31373 2016-12-18 16:07:30
tudtommal még szólásszabadság van, amíg kulturáltan írok, addig elvárom, hogy más ne szólítson fel a véleménynyilvánításom elhagyására, főleg úgy, hogy ezzel miért járnék én jobban?
Azt látom, hogy te miért járnál jól.
Vagy akkor ez egy burkolt fenyegetés volt?
Az amcsi filmekben is ezt mondja a narkós nagydarab feka dealer az embereknek, tűnj el, mert így mindenki jobban jár.
_user_69047 2016-12-18 15:59:53
Nem keresek balekot semmire, viszont elég sok srác lett a munkatársam azok közül, akiket érdekelt a dolog. Köszönjük elvagyunk, ugyanazokat a típusú kritikákat kapjuk, majdnem mindegy ki írja, és hol. Zömmel olyanok, akik próbáltak fogadni, de nem sikerült nekik, vagy jobb dolguk van.

Nem tudom hanyadszor kényszerülök rá, hogy azt mondjam: ha nem érdekel, ha mást gondolsz, rendben, de hagyd már meg annak, akinek ez megy, aki szereti, és aki ebből él évek óta.

Nem kéne nekünk egymással foglalkozni. Mindenki jobban járna. Nem?
_user_31373 2016-12-18 15:52:40
engem nem minősít, mert én csak egy troll vagyok
amiket te írkálsz, az lényegében ugyanaz amit a rengeteg pókerkönyv írója is megtett, leírja az okosságot, hogy lehet nyerni, de okos ember ilyet nem ír le idegeneknek, tehát fenntartással kell ezeket fogadni, ahogy el is tűnt már az összes pókerkönyv okosságokat író is a pókermezőnyből, vagy abbahagyta a játékot, vagy a nagy okosságával mindenét elbukta már.
A szerencsejáték sportfogadással fogalmam sincs kiket célzol meg, egy 16 éves már éjjel-nappal bújja az eredményeket és statisztikákat és már mindegyik tudja mi a tuti meccs és mit kell játszani, senki se kíváncsi a mesékre.
De te tudod, látom majdnem minden pókeroldalon megjelennek az írásaid, biztos találsz néhány balekot magadnak.
_user_69047 2016-12-18 15:04:25
igen, az ember csak minősíti az ilyen hülyeségeket, és elfelejti, hogy amit, és amiért mond, az őt magát is minősíti.
_user_31373 2016-12-18 14:23:36
nem olvastam el, csak átfutottam, komoly ember nem olvassa el ezeket a hülyeségeket imo
a hozzászólásomat se kell komolyan venni, ugyanezért.
_user_69047 2016-12-18 11:41:55
Az amit te leírtál köszönő viszonyban sincsen azzal, amire az én megállapításom vonatkozik. De ha Te ezt olvasod ki belőle, és azután arra jutsz, hogy úgy jó lesz, ahogy tervezed, akkor hajrá.
_user_31373 2016-12-18 11:29:28
a fent vázolt okokból kisebb költségekkel és rizikóval.

hát ezzel nem értek egyet, veszek 250 forintért egy lottót és meggazdagodok belőle, vagy pókerben összefreerollozok egy csomó pénzt, aztán megnyerem az SM-et és világbajnokkirály leszek nulla forintból, ezt sportfogadással nehéz megtenni.
sok pénz és rengeteg információ, ez a sportfogadás alapja imo.
habár, ha elkezdek 20 forinttal játszani, minden nap felteszem a pénzt 1.5-ös szorzóra, akkor év végéig mennyi pénzem lesz, ha mindig nyerek?
Lehet, hogy januártól kipróbálom.