Utolsó kommentek

  • MMA Fogadás
    _user_31720 - 2017-01-31 13:22:28
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_5898 - 2016-12-22 03:19:33
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-21 04:42:32
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-21 04:19:03
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31373 - 2016-12-21 03:07:00
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_5898 - 2016-12-21 01:05:06
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    topin - 2016-12-20 19:56:53
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31720 - 2016-12-20 19:36:18
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31720 - 2016-12-20 19:28:28
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-20 14:52:18
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_5898 - 2016-12-20 05:42:10
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-18 18:07:19
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_9625 - 2016-12-18 17:34:36
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_69047 - 2016-12-18 16:12:19
  • -->
  • Sportfogadás & Póker
    _user_31373 - 2016-12-18 16:07:30
  • -->

Tipp ajánlás - tipp vétel

  • 2014-12-07 17:05:55
  • music74
Tetszik, nem tetszik, a sportfogadás a szemünk előtt növi ki magát önálló szakmává.


Tetszik, nem tetszik, a sportfogadás a szemünk előtt növi ki magát önálló szakmává. A facebookon ezrével alakulnak tematikus csoportok, ahol a játékosok a napi nyeremény reményében követik egymás tippjeit, regisztrálnak pénzért VIP csoportokba, illetve affiliate oldal is üzemeltet tipp adásvételi rendszert.

Mivel egyre többen keresik a módját annak, hogy miként válhatnának alkalmi tippmixelőből profi hendikepperré, több az olyan élelmes figura, aki megérzésből, vagy tanulmányaiból fakadó ismeretek alapján ráállt a helyes útra.

A kritikusok szerint eredményes (jövedelmező) sportfogadás, mint olyan nem létezik, azonban aki ezen a sommás véleményen túllép, és utána néz a dolgoknak, annak világos, hogy megfelelő platformon játszott 52,4%-ot meghaladó hatékonyságú 1,91 átlagú oddsok esetében a történet, szóló fogadásokkal pozitív végkimenetelű.

A siker receptje adott, lássuk az összetevőket:

- szóló fogadások
- 52,4% találati hatékonyság
- 1,91 átlag odds
- megfelelő platform megtalálása
- megfelelő bankroll menedzsment

Tekintsük át, hogy ezt a feladatot milyen körülmények, és feltételek között tudjuk teljesíteni, illetve, hogy mi az, ami rajtunk múlik, mi az, ami nem!

Ebben a rendszerben minden mindennel összefügg, és a dolgok egymásból következnek. Ránézésre korlátlan szabadságunk van, a valóság azonban nem ez! Nem mi döntjük el, hogy mire lehet fogadni. Számtalanszor tapasztalhatjuk, hogy a mondjuk a holland másodosztály mérkőzései közül, éppen azok nem kerülnek rá a hazai Tippmix péntek esti műsorára, amelyeken jó eséllyel, jó oddsszal fogadható a biztosnak vélt kimenetel. Azt is készen kapjuk, hogy mikor vagyunk kötéskényszerben!

Ezzel máris kimondtuk, hogy azon a platformon érdemes játszanunk, ahol ezek a megkötések minimálisra vannak csökkentve. Ezek jellemzően a legnépszerűbb online irodák.

A népszerűségből, és regisztrált játékosok számától függ, hogy az iroda mekkora oddsszokat tud kínálni. Nem egyszer 0,2-0,45 különbségeket találunk, ez pedig nagyban kihat a ROI-ra.

Keveseket érint a probléma, de attól elméletileg fennáll, hogy az irodáknál eltérő mértékű a tét/nyeremény maximum, oda érdemes regisztrálni, ahol ilyen téren sem korlátoznak minket feleslegesen.

Ha átverekedtük magunkat ezeken az akadályokon, akkor jöhet az eredményes 52,4%-ot meghaladó tippelés, ahol látszólag nagy hibalehetőséggel dolgozhatunk, a valóságban nagyon kevesen tudják hozni a megkívánt átlagot.
Az eredményes sportfogadáshoz elengedhetetlen a sportpiacok ismerete. Ennek keretében át kell látni a bajnokságok, kupák, ligakupák lebonyolítási rendszerét. Jó, tudni, hogy adott csapat hogyan szokott szerepelni, milyen hangsúlyt fektet a sorozatra? Korábbi évben fontosnak tartották-e vagy sem?

Ezen a ponton rendszerszintű különbségek vannak a profi sportfogadó, és egy hétköznapi játékos között.

Az átlag játékos rendszerint a tétlap megjelenése után kezdi a tétlap böngészését, megelégszik azzal, hogy ha átnézi az ottani tabellákat, és rövid ,,értékelés" után elkezdi kialakítani a napi tippjeit!

Ezzel az elemzéssel, nem lehet érdemi információkhoz jutni, illetve kizárólag olyan információt ér el a fogadó, amit a szerencsejáték szervező tart fontosnak, vagy amit ő maga bocsát a rendelkezésére.

Kimondva kimondatlanul a fogadót, ha óvatosan is, de mindvégig manipulálják, annak érdekében, hogy lehetőség szerint, minél többször hibázzon!

Az átlag játékos a saját elképzelése szerinti kimenetelekkel szeretne nyerni (vagyis eltalálni a szelvényre rakott meccseket) addig a profi elsődlegesen elkerülni a félrevezetést, a manipulációt, ezért oda fordul, ahol a legnagyobb esélyt érzi a nyerésre.

Vagyis egy profi tippadó tippje reális, mindig információn alapul, ettől biztos. Akkor favorizálja kedvenc csapatát, ha az egyben reális is. Mivel a kedvenc legtöbbször valamelyik külföldi nagycsapat, sokszor nem fizetnek eleget a győzelmére, ilyenkor tudja, hogy nem érdemes megjátszani. Ugyanígy kerüli az odds tippet, és a szóló fogadásból eredően eleve kizárt, hogy kényszertippet küldjön játékba.

Néhány külső ok, amiért érdemes tippadót követni:

Ahhoz hogy megverd az irodákat, nem (csak) szerencsére, hanem hatalmas felkészültségre volna szükséged. Ha nem ezzel foglalkozol "főállásban" akkor nincsen reális esélyed megverni az odds mester teameket, akik sportági ismereteken túl matematikai, statisztikai, és pszichológiai eszközökkel igyekeznek esélyteleníteni téged.

A velük szemben álló profi tippadók sem egyedül dolgozik, hanem csapatban. A csapatban a képességekhez, a tudáshoz és elkötelezettséghez igazodva megosztják egymással a feladatokat, ez érthető a sportágak követésére, illetve a különböző nyelvű sportsite-ok figyelésére. A sikeres csapatnál több nyelven írni olvasni tudó munkatársak dolgoznak, és kiterjedt nemzetközi kapcsolatokkal rendelkeznek.

A tippadó összetett elemzési módszereket alkalmaz, melyeket rutinosan használ.

Bázis alapú elemzés:

- Alapvető jellemzőket / statisztikai adatokat hasonlít össze
- Egyszerre több lehetőséget kezel, egymástól független változókat vizsgál
- Kizárólag statisztikai elemzés alapján is lehetséges fogadási pozíciók felvétele
- Hosszú a gép előtt eltöltött idő.

A bázis alapú elemzés hátránya:

- Rendkívül összetett, soktényezős
- A sportfogadó környezet rendkívül dinamikusan változik, akár napról-napra
- A csak bázis elemzésre épülő kereskedés ,,drága"
- A fundamentális elemzés módszere ismerete szükséges pl: eredmenyek.com

A profi tippadó csapat elvégzi helyetted a piszkos munkát, neked nincs más dolgod, mint megjátszani a tippeket, sőt a dicsőség is a tiéd!

Friss hír alapú elemzés:

- A legfontosabb hírek, adatok követése
- Váratlan események jelentősen befolyásolhatják a pozíció kimenetelét
- Napi odafigyelést igényel.
- A piacon töltött idő stresszesebb,
nagy odafigyelést igényel.
- Szinte minden nap nagyon sok van
- Időzítésük eltér (ázsiai, európai, amerikai)
- Szelektálni kell tudni, az adatok fontosságának ciklikusságát fel kell ismerni
- Kevés az idő a felkészülésre, a piac elemzésére

Hátrányai:

- A hír bejelentését követően azonnali reakció szükséges, kevés idő áll mérlegelésre
- Legtöbbször az ismert adat beépül az oddsba (a piac inverz reakciót mutat)
- A hírek követése többnyire idegen nyelven történik pl: whoscored.com

Ezeket a hátrányokat a tippadó csapat ki tudja küszöbölni, megvan a nyelvtudás, illetve olyan meccsek kerülnek kiválasztásra, melyek népszerűségüknél fogva kevésbé vannak kitéve oddsmódosításnak.

Néhány belső ok, amiért érdemes tippadót követni:

- nem bízol eléggé a saját tippjeidben
- te magad is pluszos játékos vagy, de abban bízol, hogy a tippadó ritka sportágakból ad nyerő tippet, olyan tippeket ad, amelyeket te nem találsz meg, vagy amire rosszul tippelnél
- tanulni szeretnél - hiszen a tippadó nem csak tippet ad, de megtanulhatod tőle a szelekciós stratégiáját, elemzési, indoklási módszereit

Miért adja el egy nyereséges tippadó a tippjeit?

- A tippadó élvezi a fogadással járó folyamatot: a meccsek szelekcióját, a tippek kialakítását, és elégtételt érez, ha nagyközönség előtt eltalálta a kimenetelt.
- Sok tippadó azután adja közzé tippjeit miután maga is megjátszotta, ezzel önmagának már nem okoz ,,kárt".
- A tippadás biztos járulékos bevételt jelent a számára
- A tippadás során nagy eséllyel alakíthat ki további gyümölcsöző szakmai kapcsolatot

A legfontosabb ok, amiért érdemes tippadót követni:

Érzékeltetni szerettem volna, hogy a sportfogadás evolúciójának újabb lépcsőfokára léptünk, azonban nem mindegy, hogy felfelé vagy lefelé haladunk. A tippadást lehet csinálni felelőtlenül, kizárólag pénzért, manipulálva az tipp history eredményeit, illetve felépített rendszerben, távlatokban gondolkodva.

Teljesen más rendszert feltételez az egyik, illetve nélkülözi a rendszerelemeket a másik. És mivel világban semmi nincsen ingyen, ha úgy döntünk, hogy fizetünk a tippért, válogassuk meg, hogy melyik tippadót követjük! Én a winnerbets.info-t ajánlom.

Elsődleges szempont legyen az eredményesség, azonban van még egy fontos szempont, ami a dolgok gyakorlatából fakad!

Amikor feliratkozunk a tippadó szolgáltatásra, akkor 4-5 héten keresztül elemzések formájában kapjuk meg a tippeket.

Ha alaposan szemügyre vesszük az elemzéseket, nem csak mérkőzések kimenetélt tudjuk meg belőlük, hanem szinte mindent, amire ebben a cikkben utaltam. Kiderül, hogy hogyan fest a gyakorlatban mindaz, amit levezettem. Meccs szelekciótól, releváns tények súlyozásán át, egyéb trükkökig. A hendikeppes fogadás az egyik terület, ahol további expanzió várható, hiszen az irodák a játékosok fejlődésével kénytelenek lesznek ebbe az irányba terelni a mezőnyt.

Egy tippadó elemzéseiből tehát nem csak a közvetlenül tudsz azonnali pénzt csinálni, hanem közvetve is, azáltal hogy megtanulod a szakmát, és soha nem látott magasságba növeled a winnerbetjeidet.

wr74


A bejegyzést eddig 2 látogató ajánlotta a címlapra

Köszönöm!
3
4
0
Nem tetszik!
0
Pontok: 5 (pontozók száma: 3)

Hozzászólások...

_user_69047 2015-01-13 22:20:20
Oostende - Lietuvos Rytas V 2,1

Pinar Karsiyaka (-8) - Neptunas V 1,82

Indiana Pacers (+8) - Atlanta Hawks H 2,42

Indiana Pacers - Atlanta Hawks H 7,53

Volgograd (-5) - Cedevita V 1,75
_user_69047 2015-01-06 21:00:02
Milwaukee Bucks (-2) - Phoenix Suns: H 3,10
_user_69047 2015-01-05 17:07:20
Besiktas (+7) - Anadolu Efes: H 1,56
_user_69047 2015-01-05 16:34:03
New Orleans Pelicans (-1,5) - Washington Wizards 1st half H 2,00
New Orleans Pelicans (-2) - Washington Wizards H 1,81
_user_69047 2014-12-29 22:49:32
Valencia (-6,5) - Joventut Badalona V 2,00
_user_69047 2014-12-29 21:41:58
Texas Tech (-6) - North Texas 1st half H 1,86
_user_69047 2014-12-28 14:17:19
Lietuvos Rytas (-10) - Neptunas V 1,68
_user_69047 2014-12-28 12:58:10
Cantu - Reggiana V 2,27
_user_69047 2014-12-24 00:26:56
Louisville - CS Northridge Home -14 (1st Half) 1.85
Indiana Pacers - New Orleans Pelicans Away -1 1.91
Atlanta Hawks - Los Angeles Clippers Home -2 1.99
Oklahoma City Thunder - Portland Trail Blazers Home -4.5 1.81
Milwaukee Bucks - Charlotte Hornets Home -4.5 1.78
Turkey Turk Telekom - Banvitspor Home +3 1.82
Brose Bamberg - Alba Berlin Away x 13,00
_user_69047 2014-12-23 00:50:47
Goldens State W. (-6) - Sacramento Kings 1st half H 1,79
Memphis Grizzlies (-8) - Utah Jazz H 1,83
Union Olimpia - Cibona Zagreb (+7,5) V 1,74
Partizan - Szolnok (+10) H 1,71
_user_69047 2014-12-22 13:45:53
Dallas Mavs (-7) - Atlanta Hawks: V 1,74
_user_69047 2014-12-21 21:17:02
berakosgatom a tippjeimet egy hónapon keresztül:

NBA: Washington Wizards (-5) - Phoenix Suns H 1,83
_user_69047 2014-12-19 20:13:42
Továbbra is fenntartom hogy az hogy a meccs ténylegesen hogyan alakult nem befolyásolja a fogadás értékét.

- nem tudom mitől gondolod ezt?


Lehet hogy tényleg jó tipp volt (tutinak semmiképp sem nevezném,ebbe most nem mennék újra bele),de
az is lehet hogy csak szerencsésen alakultak a fogadásod számára az események.


éppen nem a szerencsére építem a stratégiámat.

Ha ezt előre lehetne tudni,akkor tényleg lehetne hosszútávon is nyerni,lehetNE,ha bárki ajánlana fogadási lehetőséget.
Nyilván persze ilyen esetben nem ajánlana senki semmit.
Fogadjunk? :)


szívesen fogadok veled, vagy bárkivel mert tudom, hogy mit tudok... meg azt is, hogy te mit nem. :)

de ez fordítva is igaz, mert csomó dolgot te tudsz jobban mint én... csak én ezzel tisztában vagyok és el is fogadom... :)
_user_9625 2014-12-19 20:09:00
@Lifetilt: de lehet tudni, azt hívják bundának:D Pókerban is az van, hogy felteszed az x százalékra a partit (most azt az esetet, amikor dd az ellenfél felejtsük el,), aztán ha nem jön az esély rövid távon, akkor lehet számolgatni a Sklansky-dollárokat, meg nézni a -EV-s grafikont. Abban egyetértek, hogy egy tipp alapján ítéletet mondani nem lehet, mert az bármikor bejöhet.

@music74: mindenki az egyensúlyra törekszik. Oddsot dobni meg költség/haszon függvény alapján éri csak meg szvsz. A többihez sok sikert, boldog ünnepeket és hétköznapokat. Na meg néha bejegyzéseket.
_user_69047 2014-12-19 19:55:03
a kérdés kiváló!

onnan jön ki, hogy egy szoros, de jól kontrollált meccsen, 1 vagy 2 labdán tartják egymást az ellenfelek!

az 5,5 az legalább 3 kosár (2+2+2) vagy 2+3+1 stb...

A Zvezda edzője nagyon jól meccseli a csapatot, és ritkán hagynak olyan sanszot az ellenfélnek, hogy 3 labdával verjék őket... ha egyébként partiban vannak!

többet tehát nem érdemes nekik adni pluszba, mert kicsi lesz az odds, kevesebbet meg azért nem, mert nem lehet 1-2 labdára megmondani...

:)

http://www.oddsportal.com/basketball/europe/euroleague/galatasaray-crvena-zvezda-telekom-fm5bApgM/#ah;1

ha úgy veszed, nem azt az oddsot eszem amit kapok..hanem "megveszem magamnak"...

gondolj bele: 1,20: nem fizet eleget ha jön...
4,5 nem jön elégszer...

egyensúlyi állapotot keresünk, ami a saját elképzeléseink szerint megéri... de többet nem kívánok az ügyben mondani!!! mert ebből élek. :) meg mert titeket amúgy sem érdekel :)

_user_31720 2014-12-19 19:49:56
Továbbra is fenntartom hogy az hogy a meccs ténylegesen hogyan alakult nem befolyásolja a fogadás értékét.Lehet hogy tényleg jó tipp volt (tutinak semmiképp sem nevezném,ebbe most nem mennék újra bele),de
az is lehet hogy csak szerencsésen alakultak a fogadásod számára az események.Ha ezt előre lehetne tudni,akkor tényleg lehetne hosszútávon is nyerni,lehetNE,ha bárki ajánlana fogadási lehetőséget.
Nyilván persze ilyen esetben nem ajánlana senki semmit.
Fogadjunk? :)
_user_9625 2014-12-19 19:43:07
Na most én lettem csekély értelmű medvebocs, de ez a +5,5 honnan jött ki? Azt értem, hogy hosszabbítás hogy lehet, meg Lifetilt kommentje is sokat segített, de az, hogy ez a +5,5 miből ennyire biztos és nem egy vagy két ponttal több vagy kevesebb, az számomra rejtély. Plusz, akkor ez most egy rendes játékidőben jó fogadás, mivel x lett, de ha 2way hosszabbítással együtt, akkor bukta lett volna?
_user_69047 2014-12-19 19:38:45
na akkor:

4 perccel vége előtt a Zvezda vezetett 9 ponttal. hozzá a hendikep 5,5 az mindösszesen 14,5.

ilyen esetekben egyszer vagy kétszer van rá sansz, hogy a másik csapat visszajöjjön!!!

a rendes játékidőt hozták x-re-

az első hosszabbítást is.

a másodikban mentek a hendin kívülre!!!

kicsi számot mondtam a 12-23-mal! sokkal többször fog jönni, és emiatt is nagyon tuti tipp, ami miatt BIZTOS, hogy mindig ezt fogadnám!!!
_user_31720 2014-12-19 19:33:35
Végülis közben leesett,úgy gondoltad h mivel 2esély,és ha a végén utolsó pillanatokban dől el,akkor a handi miatt 13-ból 12szer számodra pozitív kimenetel lesz.Megvilágosodtam :)

Ez nyilvánvaló,csak nem értem hogy ez mit számít így utólag.Vagy ez egy élőben akkor tett és valamilyen csoda folytán iszonyatosan +EVs fogadás volt?Mert azt előre megmondani hogy így fog alakulni ember nem tudja...

Nyerhetett volna simán 10-zel a Galata és akkor most egy másik fogadásról beszélgetnénk...Én értem hogy eléggé felkészültél a csapatokból,de továbbra is fenntartom,hogy a sportfogadásban létezik egy amolyan 'DNS-be kódolt' variancia amin akár rövid,akár hosszútávon szerintem csak szerencsével lehet felülkerekedni.
Továbbá az oddsmesterek se véletlenül 'mesterek',az irodák se véletlenül csinálnak már nagyon-nagyon régóta gigászi profitokat.

Itt ha tegyük fel van 1-2% edged már jobb vagy a popláció 99,9999999999999%-ánál.Pókerben pedig egyrészt az edge jóval nagyobb-ideális esetben-másrészt abban azért van olyan hogy úgy teszed be a pénzed,hogy drawing dead az ellenfél.
Na nekem ilyen az igazi surebet :D

Megígérem többet a sporthoz nem szólok hozzá,mert úgy látszik alapjaiban tér el a véleményünk,tapasztalatom pedig nekem van jóval kevesebb ebben.
_user_69047 2014-12-19 18:59:41
Amit te mondasz abban igazad van! De nem azt mondtam! Vagy nem azt akartam mondani, de mégis azt értetted! A tévedés jogát fenntartom, és azt se zárom ki, hogy szarul írok, és nem derül ki belőle amit gondolok.

De szerencsére csak az OPHU-n blogolok, és nem ítéleteket írok... :)
_user_31720 2014-12-19 18:41:39
Végigolvastam 2x is,de bevallom nem értem,hogy mit nem értek :)

Azt hittem ez egy sima H/V fogadás volt +5,5 handivel a vendég csapat győzelmére.1,77 oddsal.Erre írtam hogy 13-ból 12szer ez szerintem nem lehet jó.

Valószínűleg akkor az a helyzet,amit az első postom végén írtam h én gondolom rosszul ezt az egészet.Mivel a magyarázatot sem értem,a felvetéseimre pedig nem érkeztek konkrét válaszok ezért maradjunk annyiban hogy én ehhez (pókeres létemre is)kevés vagyok. :(

További jó munkát,és sok sikert a fogadásokban!
_user_69047 2014-12-19 17:39:04
Ahogy lenni szokott...pont csak a lényeget nem elemezzük... :) szegény 5,5-ös hendikeppről szól pedig a mozi! :)
_user_69047 2014-12-19 17:13:15
Szia Fiúk! Köszönöm a terjedelmes hozzászólásokat!

Megint nem egy malomban őrlünk! Én KONKRÉT MECCSRŐL beszélek, amelyet végignéztem... (a Zvedzától előtte 12 meccset, a Galatától- 4et)

Tehát, ha a KONKRÉT MECCSRŐL beszélünk, és azt mondjuk, hogy ahhoz, hogy döntetlen legyen (és utána megint, és utána olyan végeredmény, ami nekünk kedvezőtlen, vagyis 5,5-ös hendikkepen kívüli) arra az esély legkevesebb 1:150-hez. de ezt ex has mondom.

Én ehhez mérten azt mondtam csak, amit a statok szoktak mondani, éspedig, hogy arra, hogy a kosármeccs x-lesz végül, az kell, hogy a hátrányban lévő csapat az utolsó támadásával betaláljon, és senki ne dobjon többet kosarat!

Az adott meccsre, 12,5-es odds lett volna az X-nek.

Ha a dobás nem megy be, akkor nyer a vendég csapat.

Ha bemegy a dobás akkor vagy egyenlő, vagy ha 3-as akkor vezetnek eggyel a hazaiak... ha így marad, akkor is maradtunk a az 5,5 -ön belül.

KONKRÉTAN ezen a meccsen 4 perccel a vége előtt 9 ponttal ment a Zvezda, és az utsó 5 másodprecben is mentek hárommal... amikor egy félpályás kosárral egyenlítettek a hazaiak az UTOLSÓ MÁSODPERCBEN!

Vagyis ebben a KONKRÉT ESETBEN tisztán igaz amit mondtam, mert 12-13 alkalomból egyszer szoktak kiegyenlíteni! Nem én mondom, hanem az oddsmesterek...azzal, hogy ilyen oddsokat határoztak meg az x-re! (Illetve odds + saját %)

Ami meg a tipp biztosságát illeti, arról megint elismétlem: AZ BIZTOS, HOGYHA NEKEM ERRE A MECCSRE KELLENE TIPPELNEM AKKOR MINDEN ESETBEN UGYANEZT A TIPPET TENNÉM (AZONOS FELTÉTELEK ESETÉN) MERT BIZTOS VAGYOK ABBAN, HOGY EZ NYERESÉGES!!!

Vagyis A KONKRÉT MECCS esetében nem arra van 1:12,5 -esély, 1,77-es odds ellenében, amit Lifetilt írtál, hanem 1,77 esély arra volt kiszámítva amire fogadtam... én pedig azt mondom, hogy ha utolsó kosárral dől el, az egyenlítés akkor az 12x nekünk fog kedvezni...

Ti sem abban vagytok biztosak, hogy nyertek az AA-val, hanem hogy annyiszor nyertek, hogy megéri vele úgy játszani ahogy...

Szomorú, hogy éppen gondolkodó/pókeres múlttal rendelkező emberek nem értik ami amúgy nem túl nagy matek, de talán abban van a hiba, ahogy leírom a dolgokat.

Abban meg megegyezhetünk, hogy senkit egyetlen alkalommal nem kértem arra, h játsszon, arra se hogy kövessen, sőt arra se hogy elfogadja amit írok.

De azt tartom, hogy ha valaki rám hallgat(ott) az ha nem is nyerte agyon magát, de kevesebbet bukott.

Azt talán merhetem mondani, hogy egy átlag (agyhalott) tippmixelőtől többet tudok...

Azért merészelek írni róla, hogy hátha vannak kevésbé hitetlen (innovatív fickók) akik vagy buktak eleget, vagy szeretnének nyerni, és felveszik velem a kapcsolatot.

Azt meg már csak mellesleg jegyzem meg, hogy attól, h én nem tudom 20 mp alatt lefutni a 100 métert, még nem gondolom, hogy az képtelenség, és más sem. :)


_user_9625 2014-12-19 10:45:48
Nézd, én mindenkinek elhiszek mindent, amíg nem akar rábeszélni, hogy fektessek be nála.:D
A kezedben levő lapot inkább úgy nézd, hogy van egy ászpárod. Ez preflop full ringen 8-9 játékos ellen kevés. De ha le tudod szűkíteni az ellenfelek számát például egy emeléssel (tudod, hogy ki milyen formában van, stb.), akkor ugyanez a lap sokkal nagyobb eséllyel fog nyerni, mint korábban. Ezért lehet jó bizonyos esetekben egy 1,77-es odds is. Azt te is tudod, hogy nem mindegyik, de azért akad. De ehhez sokkal több háttértudás kell. Ha nézted a kézilabda eb-t, akkor a magyar-norvég meccsre a norvégok eleve kettővel kevesebb embert neveztek, ráadásul mindegy volt nekik az eredmény, mert már továbbjutottak és két nappal később egy kemény elődöntő várt rájuk. Így lehetett rá számítani, hogy ha máskor nem is, a második félidőben pihentetni fogják az első sorukat. Ellenben a magyaroknak létszükséglet volt a pontszerzés. Ezek voltak a publikus infok. Aztán aki ehhez még hozzárakja, hogy a két keretben ki a rejtett sérült/kinek jött meg/mennyire motivált a csapat az látja, hogy az 1,65-ös norvég siker túlárazott-e vagy sem.
_user_31720 2014-12-19 09:56:05
Pont ez a lényeg,a pókerben (ha már ismeretek a kezekben lévő lapok),akkor ez puszta matematika.X% az esély,változó nincs maximum a variancia :)igazán hosszútávon ugye még az sem.
Sportban viszont rengeteg a változó,nem hogy mérkőzésről-mérkőzésre,hanem ugye azon belül akár másodpercről-másodpercre is.

Ennyi tényező mellett kijelenteni,hogy "biztos" a tipp v h hosszútávon (milyen hosszútáv,1 meccsről beszélünk!) 13/12-szer jó lesz az szerintem lehetetlen kategória.

Továbbá,még ha el is hisszük hogy ez így igaz,akkor a lenti példát alapul véve ha valamire 1,77 a hivatalos odds arra hogy a viharba' lenne már olyan esély hogy az 92,3%-ban jó lesz?
Hogy lenne már tényleg annyi?Ja,hinni azt lehet.Csak azzal még semmivel sem vagy előrébb,mint az aki szinte random töltöget...

Oddsmesterekről hallottunk már?
Vagy elhisszük hogy music74-nek az OPHUról ekkora edge van rajtuk?WTF??
_user_9625 2014-12-19 08:46:14
@Lifetilt: inkább úgy kell elképzelni, mint egy allint pókerben. Ha a nyerési esélyed 12/13, akkor hosszútávon annyiszor fog kijönni. A nehézség az, hogy tényleg annyi-e a kiválasztott mérkőzés esélye, vagy csak szerinted annyi és ha nem jön, akkor lemákoltak.:D
_user_31720 2014-12-19 06:48:36
"A meccs kétszeri hosszabbítás után lett 110-103, vagyis jó volt a tipp, mert 13-ból 12x nyernénk vele."

Ezt egyrészt az eredmény alapján történő utólagos önigazolásnak érzem,hiszen nem csak attól függ valaminek a sikeressége hogy épp számunkra kedvezően alakul-e v sem.Sarkított példa lesz,de ez kicsit olyan,mint mikor a fish beteszi ellened flopon 3 outra,leesik neki és (bár nem szabad) pillanatnyi dühödben megkérdezed tőle,hogy "Ezt miért adtad meg,Koma?"
Erre az a válasz,hogy "Én jól adtam meg,hisz látod én nyertem!".

Mondom nem jó a példa,de szerintem a lényeg érezhető belőle.
Nyilván sportfogadásnál ez eléggé más,de ha azt írod,hogy a Galata centere valóban sérült volt és az irányítójuk is hetek óta formán kívül játszik és a közönség is kezd kicsit elpártolni tőlük (fogalmam sincs,csak példa),és ezek be is igazolódtak,és EZ az AMIÉRT jó volt ez a MOSTANI tipp,akkor azt értem.

Másik,az hogy egy tipp 13-ból 12x nyerő,olyan nincs.Az én értelmezésem szerint legalábbis.
Kicsit mintha -rulettes példával élve-jött 8 fekete,mostmár pirosnak KELL jönnie,holott nyilván uúgy 48,6% az esélye.Hiszen ilyenformán a sportfogadásban nincs hosszútáv,mivel minden esemény kvázi önálló,és rengeteg benne a változó.
Pont ezeknek a változóknak aktuális állását kellene főként figyelembe venni egy adott tipp megtételekor.Vagy,én gondolom rosszul ezt az egészet...
_user_69047 2014-12-18 23:57:59
Jó, majd megadom passwordjeimet...és megbizonyosodhatsz. :)


_user_70744 2014-12-18 23:45:23
Ez így elég jó befektetésnek hangzik, de saját tőkét nem mernék kockáztatni, mert még mindig rizikósnak tartom.
Azonban ha látnám, hogy valóban megtudod csinálni, akkor már másnap belevágnék.
_user_69047 2014-12-17 21:24:53
Akkor segítek értelmezni amit írtam:

"50 ezret 1500 Ft-os alapon 15 nap alatt"

Ez nyilván egy szerencsésebb periódusra utal, amikor minden klappol, de volt rá példa, nem egyszer nem kétszer. (meg lesz is)

"vagy egy hónap alatt bármikor,"

Mert azzal amit és ahogy én játszok, 50K-t a standard tippelésem hozni tud, és induláshoz tényleg nem nagyon kell hozzá több, mint 10.000 Ft.
_user_70744 2014-12-17 21:17:37
Köszi a választ!

Nem gúnyolódok, csak nem tudom elhinni, hogy egy hónap alatt 10.000 tőkével lehet ennyit nyerni.
_user_69047 2014-12-17 16:17:28
Köszi!

Ezt most nem tom, hogy dicséret, vagy gúnyolódsz...

Lehet az írásaimból az jön le, hogy elméleti ember vagyok... de mint mindennek az életemben, ennek is volt nálam egy evolúciója...

Szerettem pókerezni, de rájöttem, hogy a fogadásnak nagyságrendekkel jobb az órabéra, és szórakoztatóbb is...

Nulláról kezdtem, de minden nappal jobb sportfogadó lettem, és ma már elmondhatom, hogy értem a lényeget!

Minimalizálom a rizikót, maximalizálom a nyereséget, és ezt az egészet a bankroll menedzsmenten keresztül tartom egyensúlyban.

Innentől a válaszom az, hogy TÉT X ESÉLY X NYERESÉG rendszerben gondolkodok, ahol a siker kulcsa kettős:

Van egy rendszerem, ami igazából bárki számára megérthető... Erre épülget egy tudásom, mondjuk így meccs szelekciós, tippelési...stb amelynek segítségével egyre kisebb rizikóval tudok nyereségre szert tenni.

Kérdésednél maradva!

50 ezret 1500 Ft-os alapon 15 nap alatt vagy egy hónap alatt bármikor, és mondjuk kell hozzá max 10.000 Ft...

Amit a cikkjeimben látsz a felszín... vagyis az alapok... nem csinálok belőle titkot, bizonyos feltételek esetén elmondok többet is ettől...

Ha érdekel, keress meg privátban, nem te leszel az első, akiből sportfogadót faragok...mixelőből...

De csak, ha komoly vagy.

https://www.facebook.com/groups/498956740190886/

Üdv: Chris
_user_70744 2014-12-17 16:00:15
Szia!

Először is gratulálok a cikkhez, nagyon jó!

Szerinted mekkora az a minimális tőke amivel megéri nekivágni, és a BRM betartása mellett mikorra érhető el havonta mondjuk 50.000 Ft bevétel?

Ebből adódik a másik kérdésem, hogy a fenti levezetés szép és jó, de meg is tudnád csinálni a gyakorlatban?
_user_69047 2014-12-10 13:29:04
Az hogy biztos egy tipp nem a végeredményre értendő, hanem arra, hogy ha mondjuk a Cleveland és a Toronto csapnak össze az NBA-ben akkor +7 es hendikeppel számolva nagy valószínűséggel egyik sem veri meg a másikat, így biztos, hogy ha a tipp játékba kerül, akkor mindig ugyanazzal a kimenetellel fogadunk rá.

Aki ezzel magasabb szinten foglalkozik, az az elemzése helyességében biztos, és ha el is veszíti a tippjét, legközelebb is "kvázi" ugyanúgy fog fogadna.

Pl:

Kosárlabda Euroliga:

Galatasaray - C. Zvezda (+5,5) C. zvezda nyer 1,77

A meccs kétszeri hosszabbítás után lett 110-103, vagyis jó volt a tipp, mert 13-ból 12x nyernénk vele.

_user_69047 2014-12-07 18:08:56
Sok naiv gyereknek segítettem, hogy ésszerűbben játszanak, és a lehető legkevesebbet veszítsenek. Soha nem ajánlottam hogy játsszon, vagy eszetlenül költse a pénzt! Megteszik ezt nélkülem is éppen elegen!

Szerintem a kevesebb veszteség is nyereség!
_user_31720 2014-12-07 17:32:07
"Tetszik, nem tetszik, a sportfogadás a szemünk előtt növi ki magát önálló szakmává." -igen,a bookie irodák és az SZRT. pedig dörzsölik a tenyerüket :)

"Vagyis egy profi tippadó tippje reális, mindig információn alapul, ettől biztos." -biztos tipp nem létezik(főleg 1.91 környékén),maximum erősen valószínű.

Biztos vannak akik profitálnak a tippek vételével,de hosszútávon szerintem még így sem lesz +EVs a mutatvány.Mondom ezt félig-meddig laikusként.