Na srácok, megvan a konklúzió. A Topin-féle mentés a szó szoros értelmében tökéletes, kivéve azt az aprócska hibát, hogy a bejelentkező konzolnál a betűk hülyén vannak leírva, mondhatni programnyelven. tehát pl sv.txt {game_version} kb így. Egy egyszerü mód hogy összevessétek a szükséges kritériumokkal, hogy csekkoljátok le a képet, melyet topin küldött, és vessétek össze azzal amit a képernyőn láttok, a megfelelő sávok úgyis zölden fognak világítani. Bár az is elképzelhető, hogy ez a probléma, csak nekem áll fönn.
A játék lépései:
1. Miután elstartoltunk, az első körben kijön egy panel, két interaktív dobozzal, ahova első sorban a kívánt jelszót, majdpedig a megerősítést kell gondosan bepötyögni. Ezután már csak egyszer fog kelleni.
2. A helyes jelszó után, átveszitek a hatalmat a népetek fölött. Elvégzitek a szükséges lépéseket, majdpedig rákattintotok az "End Turn" fedőnevet viselő homokórára. A játék elmentődik, az automatikus mentésre. A gomb megnyomása után egyből a következő nép ugrik fel, aminek nyilván nem tudjátok a jelszavát. (ha az első körben az utánakövetkező népnek nincs gazdája, meg kérek szépen mindenkit, hogy ne írjon be jelszót!).
3. A következő nép bejelentkező felületére érve, nyomjatok egy ESC gombot, és lépjetek ki.
4. A mentések részből szedjétek ki az automata mentést nevezzétek át a már megszokott módon, és osszátok meg. Minta: OPHU_Franciaország_01 (ophu_rákövetkező nép_körszám)
Ennyi. Jó szórakozást!