Money, money, money...
    Nem utal a terem
    Szasztok!
    A Bugsy's clubon játszom és kifizetést kértem immár 2 hete. A Cashierben az összeg Pending Cash Outon van. 3 e-mailomra nem válaszoltak és tanácstalan vagyok. Ha valakinek van ötlete mit tehetek ilyen helyzetben kérem ossza meg velem.
    Előre is köszönöm!
    10
    2009-04-03 22:47
    Néhány napja azt írtam, hogy lenyúlták a pénzem...nos, kiderült, hogy mégsem. Átrakták a PS-re, szóval bocsi bugsys. PS-ről nem lesz könnyű azonban kivenni, mert a teljes összeget ki kell fizetni rake-ben. Ez így valószínűleg azt jelenti, hogy tönkrement a bugsys, a PS pedig jó fej volt velük. Sajnálom azokat, akik a bugsys-on játszottak, és nagyobb összegük volt ott. Most grindelhetnek egy csomót a PS-en, hogy megkapják a pénzüket.
    ----------

     

    9
    2009-03-17 10:15
    Újabb fejlemény van a pénzkivétemmel!

    Írtam egy levelet a supportnak egy másik e-mail címről amire láss csodát 2 nap alatt válaszoltak( természetesen egészen más témában). Most visszaírtam nekik, hogy mégis ezt hogy gondolják. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a válaszuk.

    A Bugsyson azért játszok szívesen, mert nagyon jó a versenystruktúrája.
    8
    2009-03-13 20:07
    Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy a freerollokon összeszedett pénzt a WillHill simán kifizette (csekken), és még "with compliments" levélke is volt a csekk mellett. Ezzel nem a WillHill-t akarom reklámozni (nem ott játszom), csak összehasonlításképpen.
    ----------

     

    7
    2009-03-13 20:03
    OFF

    Kicsit off, de azért ide tartozó dolog (Bugsys). Én freerollokon csináltam 1000 bugsys pontot, amit átváltottam $10-re és felmentem $100-ra cash-en és sng-n. Ki akartam venni, mert nem elég nagy a forgalom a teremben, de nem engedték. Írtam a supportnak, azt válaszolták, hogy csináljam meg az FD bónuszt, akkor kivehetem. Ez volt kb fél éve. Nem érdekelt a dolog, de egyszer elindítottam a klienst. Látom, hogy az egyenlegem $0 (írd és olvasd: nulla dollár). Simán lenyúlták amit összekerestem. A köv. move az volt, hogy uninstalláltam a szoftvert. Isten veled, bugsys. Mindenkinek azt javaslom, aki a bugsyson játszik, hogy erősen fontolgassa a váltást, kevés érv szól a terem mellett.

    ON
    ----------

     

    6
    2009-03-12 22:41
    Nem tudom. Ilyesmi eszembe se jutott.
    5
    2009-03-12 22:35
    Akkor nem lehet,hogy behalt a levelező rendszerük?Vagy a te szolgáltatód nem fogadja valamiért a leveleiket?Sajnos nem vagyok számtech szakértő,de ilyenek sztem előfordulhatnak még.
    4
    2009-03-12 22:32
    Live support nem működik, azt kéri írjak e-mailt.
    Ami még érdekes, hogy a HH-kat mailba kell kikérni és azt se küldik.
    3
    2009-03-12 22:25
    Live support? Telefon? Amúgy 2 hét az még nem olyan túl sok idő. Néhány kisebb teremben néha eltart két-három hétig is az utalás. Mondjuk az tényleg gáz ha nem válaszolnak az e-mailekre.
    2
    2009-03-12 22:17
    Ez sajnálatos.
    Amúgy talán választhatnál biztonságosabb termeket is.
    Ha még sokáig nem jelentkeznek és az összeg sem volt túl nagy,én otthagynám őket a p.csába és itt és egyéb fórumokon figyelmeztetnék mindenkit,hogy vigyázzanak ezzel a teremmel.
    1
    2009-03-12 20:13