A megoldásközpontban (vagy mi a bánat) feltöltöttem nekik az ID kártyát, közüzemit... de mindig kapok egy email-t hogy we are sorry...stb
És hogy töltsek fel nekik bankszámlakivonatot.
Feltöltöttem már összesen 5 kivonatot.
Olyat amiken látszik a paypal-ra való beutalásom + olyat amin csak az látszik + olyat amin minden látszik.
Majd megint kapok egy email-t, hogy we are sorry...
Írtam nekik kb 25 db email-t, de állandóan egy sablon emailt küldenek vissza, hogy menjek a megoldásközpont menübe és ott kell megoldanom.
Kb. az őrületbe kerget paypal.
Az a furcsa, hogy most regeltem pár hete, beutaltam a pénzt, de amikor belépek egy üzenet fogad, hogy én valami gyanúsat csináltam, valami case ID szám és dátum szerepel.
Hogy mit tehettem azt nem tudom, mert nem is abban az időpontban utaltam a pénzt a paypal számlámat meg eddig még használni nem tudtam.
Már azt is megírtam nekik, hogy küldjék vissza a pénzem és bezárom a számlámat, de nem történik semmi.