• 2006-10-31 16:56:50
  • Vasika

Pókertermek

Avagy hol kezdjünk neki a játéknak

Ezt a részt elvileg későbbre terveztem, de rájöttem, hogy egy kezdőnek kifejezetten fontos lehet egy tapasztaltabb játékos véleménye azzal kapcsolatban, hogy mégis hol kezdjen el játszani online.

Azokról a termekről írok, amelyekben eddig játszottam, viszont nincs elég rakes leosztásom ahhoz, hogy megfelelő mennyiségű mintát szolgáltasson. A termeknél jelzem, mennyit játszottam bennük, és abból mindenki levonja majd a maga számára a megfelelő következtetéseket.

Tehát:

International Poker Network (ex Boss media) : közel 30 000 leosztást játszottam, tehát e szoftver termei állnak legközelebb hozzám, és ezen talán megfelelő mértékű a tapasztalatom.


Negatív:
- Rettenetesen kicsi az asztalválaszték.
- A maximum tét 3/6, de "szökőévente" lehet 5/10-es asztalt is találni (vannak természetesen asztalok, csak senki nem játszik rajtuk).
- SZERENCSEJÁTÉK! Mindenki végigmegy mindennel, nem tartják be az indulási stratégiát, nem lehet blöffölni, magas rejtett párok semmit nem érnek, mert még a SH asztalon is túl sokan lesznek ellened.
- Borzasztóan nagy az ante, és a bring-in (1/2-es téten 0,5$ az ante, a bring-in pedig 1$, és nem lehet azonnal emelni). Nem tudom, hogy miért csinálják, de ha nem jön a lap, akkor nagyon eszi a zsetonokat.
- Nem lehet tudni, hogy mi volt az ellenfeleink indulólapja, mivel a szerver sorba rendezi a lapokat. Így nehezebb véleményt alkotni valakiről, hiszen kevesebb információt lehet összeszedni róla, ezért kevesebbet számít a játéktudás.


Pozitív:
- Kiismerhetőek az ellenfelek. 1/2-es téten és felette állandóak a játékosok, de azért mindennap látok új halacskákat, akik verhetőek.
- Hatalmas potátlagok! Az átlagos pot 3-szorosa a többi teremének, 1/2-es téten gyakori a 30$-os potátlag. (Ezért írtam feljebb, hogy szerencsejáték.)
- Húzólapokkal jó eséllyel nyersz, és szinte mindig megéri velük játszani. Viszont nagyon fontos, hogy itt minimum ászmagas legyen a flösünk, de sokszor nem árt, ha még a K is nálunk van, mert gyakran találkozik 2 flös egymással.
- Drillekkel szinte mindig nyersz, nagyon gyakran jön rá a full vagy a póker, ezért mindig emeljünk rá, mert az asztal nagy része úgyis megadja azt az egy plusz tétet is. Ez tipikusan az a terem, ahol a csendes játékot el is lehet felejteni.
- Érdemes itt bónuszozni, mivel az ante miatt minden egyes lappal, amit megkapunk, fizetünk be pénzt a potba, ezért így sokkal gyorsabban lepereg az az x mennyiségű RH, mint például a hold'emen.


Tanácsaim:
- Nagyobb bankroll kell hozzá, mint a többi teremhez. Korábban említettem, hogy 30-40 beülővel érdemes elkezdeni studozni, itt az 50 is szükséges lehet. (Sokan ellentmondtak nekem, és nagyrészt igazuk van! Nincs szükség ekkora kártyatőkére, ez már túlbiztosítás. Javaslatom az, hogy legalább 500-1000 leosztást ilyen bankroll mellett játsszunk le - kezdőként ugye a gyakorlás sem árt -, aztán pedig a saját belátásunk szerint játszunk, Például menjünk dupla tétre ezzel a bankrollal!)
- Figyeljük meg a játékosokat, és játsszunk nagyon feszesen!
- Minden jó indulólapra emeljünk, tehát drillekre, elsőrendű párokra. Kivételesen az egymást követő egyszínű lapkombinációkra is nyugodtan emelhetünk, feltéve hogy a flös és sor létrehozásához szükséges alapvető szabályokat figyelembe véve jó esélyünk van valamelyik kialakítására.
- Inkább kerüljük ezeket a termeket, csak bátraknak ajánlom! Ennek alapvető oka az, hogy az ante és bring-in nagysága kifejezetten rossz hatással van a játékra: nagyon eszi a zsetonokat, talán ez okozza a nagyfokú gamblerkedést is.
- Mivel a játékosállomány kifejezetten gyenge, ezért hosszútávon nyereségesnek lehet lenni, de ahhoz nagyobb bankroll szükséges, és nagy önfegyelem. Egy nagyságrenddel könnyebb itt tiltre kerülni, mint más termekben, ezért kezdőknek nem ajánlom a termet, mert szerintem hamar elmenne a kedvük tőle.
- Ez az a terem, ahol a "kezdőtét ellopásának" kifejezetten nagy hasznát vehetnénk a nagy ante és bring-in miatt, de sajnos nem lehet ezt alkalmazni, mert sosem tudják eldobni a lapjukat az ellenfelek.


Party póker: Körülbelül 10 000 leosztást játszottam 1/2-estől 5/10-es tétig. A Partyt amúgy is szeretem, de meglepő különbségeket tapasztaltam a Bosshoz képest.


Negatív:
- Aránylag sokszor vannak durva lapütközések, például 2 drill találkozik indulólapként.
- Bosshoz képest kicsik a pot átlagok. Például itt 1/2-es téten 10$-os átlagpotok a jellemzőek a 8-as asztalokon.


Pozitív:
- Rengeteg asztal van mindenféle téten, és lehet high/low-t is játszani.
- Sokszor kapunk rejtett magas párt és drillt indulólapként.
- Lehet sit'n'go-t és multi tourney-t is játszani
- Az ante nagysága 0,5$, a bring-iné viszont korrekt, ez is 0,5$ (Ez az utóbbi időben változhatott meg, régebben emlékeim szerint kisebb volt az ante.)
- Halaktól a cápákig mindenféle játékosokkal találkoztam itt. Ez egy aránylag reális játék, itt a szerencse kevésbé számít, és hosszútávon teljes mértékben ki tud jönni a tudás. (Legalábbis szerintem, de nekem még nincs hozzá elég tapasztalatom!)


Tanácsaim:
- Nyugodtan kezdhetjük itt a játékot, a játékosállomány gyenge-közepes low limiten, de nem annyira mint a Bosson. Ezért verhetőek, lehet blöffölni, mert a közepes játékosok általában felismerik, hogy a kint lévő 4 pikked jobb lehet az ő egy párjuknál.
- Nagyobb téteken közepes-jó játékosok fordulnak elő. Itt a feszes játék kifizetődő hosszútávon, akárcsak low limiten, hiszen ott a gyengébb játékosok sokszor játszanak indulási stratégia nélkül.
- Sajnos a Partyn lévő játékosok száma az új amerikai törvény miatt nagymértékben megcsappant, és én az utóbbi időben hanyagoltam ezt a termet. Emiatt a mostani állapotokról nem tudok friss információt nyújtani.


Poker Stars: Itt is úgy 10 000 leosztást játszottam, de erről a teremről nincs low limit tapasztalatom, mert itt 5/10-en és 10/20-on játszottam végig. Ezért a kezdők számára kevesebb információt tartalmaz ez a rész, de a haladóknak talán tudok valami újat nyújtani.
Véleményem szerint ez messze a legmegfelelőbb terem a 7CS-hoz, így lehet, hogy kicsit elfogult leszek.


Negatív:
- Nincs, ha a kifizetést nem számoljuk. Mint tudjuk, itt csak csekk van.
- Na jó, talán mégis van egy! Kicsik a pot átlagok (6-8$ 1/2es téten). Ettől függetlenül sokkal többet lehet itt nyerni, mint a hatalmas potátlagú Boss termekben.


Pozitív:
- Az ante 1/2-es téten 20 cent, a bring-in pedig 50 cent, tehát ezek nagysága teljesen korrekt.
- Mivel ez a legnagyobb pókertermek egyike, így az asztalválaszték is megfelelő. Mikrolimit nincs itt, 0,5/1$-30/60$-os tétig találunk itt high és high-low asztalokat.
- A játékosok nagyrésze közepes játékos. Ismerik az indulási stratégiát, fishekkel nagyon ritkán találkoztam. Viszont bőven verhetőek. Kifizetődő lehet a feszes játék, illetve az ultra laza! De komolyan, viccet félretéve, ha az eddig leírt indulási stratégián 50%-kal lazítunk, akkor is eredményesek lehetünk. Ez csak akkor igaz, ha el tudjuk dobni a lapunkat, és jó readünk van az ellenfelünkről (kezdőknek inkább a feszes játékot javaslom)!
- A kezdőtétet rengetegszer el lehet lopni, ami hosszútávon nagyon jövedelmező lehet.
- Vannak multi és sit&go versenyek. Ezeken mindig figyeljünk oda, hogy high, vagy high/low. Egyszer beültem egy 20$-os H/L versenyre és mivel szimultán játszottam, csak 30-40 perc elteltével vettem ezt észre. (Ennek többek között az is volt az oka, hogy nem játszottam meg sok lapot.) Végül megnyertem azt a versenyt, pedig akkor játszottam életemben először H/L-t. Kifejezetten nagy szerencsém volt, de jól is játszottam. Tehát figyeljünk oda hogy H, vagy H/L a verseny, mert nem hiszem, hogy mindenki úgy fog járni mint én!


Tanácsaim:
- Nyugodtan kezdhetjük ebben a teremben a játékot. Ha nincs különösebb problémánk a kifizetésével, akkor ezt tudom ajánlani.
- A versenyekhez - ugyanúgy mint hold'em versenyek esetén - más stratégiára lenne szükség, amihez nem érzem elég képzettnek magam, hogy bármilyen szinten is véleményt alkossak. Én a sima ring game stratégia alapján játszok, eddig még eredményesen, de kétlem, hogy egy komolyabb versenyen (500$+) eredményes lehet ez a taktika. Mivel ez 7CS kezdőknek, ezért sem fogok jobban belemerülni ebbe a témába.
- Feszes játék kifizetődő, de itt a legtöbben feszesen játszanak, szóval lazíthatunk is, mint már fentebb említettem.


A többi teremről, ahol eddig studoztam: Ezekben tényleg csak nagyon kevés időt töltöttem, nagyjából 1000-2000 leosztást játszhattam. Ennek ellenére úgy gondoltam, megemlítek néhány információt, talán lesz olyan, akinek segíteni tudok ezzel.


William Hill (Wager Logic):
- Bónuszozásra használtam, úgy, mint sokan mások, és a bónuszvadászkodás - mint jól tudjuk - nincs kifejezetten pozitív hatással a játékra.
- 1/2-es téten az ante 25 cent, a bring-in pedig 50 cent, teljesen korrekt összeg.
- A játékosok jobbak a Bosson játszóknál, de a Party állományánál rosszabbak. Gyenge-közepesek a játékosok, de nem annyira, hogy ellehetetlenítse például a blöffölést.
- Vannak MTT versenyek.


Bet 365 (Microgaming Poker Network - korábban Prima Poker):
- Itt is körülbelül 1000 leosztást nyomtam végig, bár igazából nem tudom, hogy miért. Legrosszabb termek egyike számomra, itt bármit csináltam, nem tudtam nyerni semmilyen pókerjátékban.
- Meglepő, hogy lehet játszani PL és NL studot is. Játszottam egyszer no limiten. Hihetetlen, hogy mi folyik ott! Aki omahás, tudja, hogy milyen az, amikor potot emel valaki, és egy másik meg ráemel. Itt elég gyakran űberelték ezt. Volt hogy az 5. utcában 4-en kerültünk all-inre, és ez már gamblerkedés szerintem. Hihetetlen nehéz így studozni, még a kipróbálását sem javasolnám. (Persze attól, hogy ez nekem nem jön be, lehet hogy másoknak még igen.)
- Játékosállományról inkább nem alkotok véleményt.
- Vannak stud versenyek.
- Az ante és bring-in nagysága teljesen korrekt.


Betfred (Ipoker network):
- Itt még az 1000 leosztásig sem jutottam el, hiszen nagyon ritkán lehet itt játékosokat találni, de ha vannak, azok teljesen amatőrök, feszes játékkal verhetőek
- Az ante és bring-in nagysága nincs negatív befolyással a játékra.

Ezek azok a termek, ahol megfordultam, és valamilyen szintű tapasztalatom van. Remélem, hogy ez alapján minden kezdőnek tudtam némi segítséget nyújtani a terem kiválasztásában.

Pontok: 4.3 (pontozók száma: 10)
    Omaha, Stud, Razz és egyéb, Texas Holdemtől különböző játékok leosztásainak és problémáinak megbeszélése. Minden leosztáshoz külön topik nyitható.
    7 Card Stud - kezdőknek
    99
    2010-07-01 17:19
    Igen,nagy vonalakban.
    ----------

    A tudatlanság áldás.

    98
    2010-07-01 16:35
    Az a kérdés, hogy jól játszottál-e vagy csak a szerencsének köszönhetően nyertél? Gyakorlatilag elemezni kellene a játékot?
    97
    2010-07-01 11:59
    Nem értek a stud-hoz! NLH-et játszom,régebben Omaha/8-at is sokat, HORSE talán háromszor életemben,stud-ot soha. Egyszerűen érdekelne,hogy mit csináltam rosszul és mit jól.
    ----------

    A tudatlanság áldás.

    96
    2010-07-01 11:50
    ??
    95
    2010-07-01 11:49
    Üdv!

    Tegnap játszottam az OPHU versenyen,nyertem,de igazából nem tudom,hogy miért(!!).
    Ha valaki,aki ért hozzá,segítségemre lenne,megköszönném! Lekértem a Starsról a statisztikát meg a leosztástörténetet,át tudom küldeni mailben,ha valaki rá tudna szánni némi időt.
    Előre is kösz!
    ----------

    A tudatlanság áldás.

    94
    2009-12-25 13:37
    Flösshúzóhoz egy kis kiegészítés(Bár erre mindenki elég hamar rájön) : Ha 3 egyszínű lappal indulunk, és mondjuk az 5ik utcáig sokan, mondjuk 4-en játékban maradnak és a nyílt lapok közt nem látunk a mienkből, akkor emeljünk nyugodtan, mert a pakliban sok van abból a színből, és a 6-7-ik utcára már kevesen maradnak, vagyis sok marad abból a színből kevés játékosra vagyis nagy valószínűséggel megérkezik a flöss, és ki is fizetik majd, drillekkel, véletlenül besett sorokkal. Majd ha lesz időm, utána is számolok majd.
    93
    2009-12-25 11:14
    Hátha tényleg javulni akarsz, akkor megtalálod a megoldást hogyan javulhatsz. Én is mostanában kezdtem el többet játszani ezt a játékot. Nekem azért fekszik jobban, mert hold'emben hajlamos vagyok figyelmen kívül hagyni, pl. hogy 90%, hogy ásza van, de mégis tartok hátha tévedtem alapon. Itt egyértelmű, hogy van 2 9-esed, és kint látod a másik kettőt, akkor nem lesz drilled és eldobod. Szóval jó.
    92
    2009-06-13 22:31
    Akkor sajnos örökre kezdő maradok ... :S
    ----------

    "Mert egy ismerősöm aki a psnél dolgozik azt mesélte, hogy psnél már regisztrációnál eldöntik k

    91
    2009-06-13 19:08
    van itt-ott magyarul több cikk
    90
    2009-06-13 18:11
    Nem fogom már sajnos,sajnálom:(
    89
    2009-06-13 16:42
    Lenne egy kérdésem Vasika a cikk vége felé írtad hogy folytatod de valahogy nem látom már csak a pókertermeket. Lesz még folytatás vagy ez már offos ??? Nem hiszem hogy egyedül csak engem érdekel ez a játék ... Igaz Microlimiten tolom de akkor is szeretném a fő játékomnak kialakítani ezt .. és érdekelnének még infók hogy jobb lehessek mint a kezdők.
    ----------

    "Mert egy ismerősöm aki a psnél dolgozik azt mesélte, hogy psnél már regisztrációnál eldöntik k

    88
    2009-05-28 20:12
    hát akkor lehet hogy kihagyom a PS-t 1 pontért inkább DoN ozok :D majdcsak összejön valahogy ... :D 1/2 sok nekem a kis bankrollhoz .. de előbb utóbb majd belejövök és én is 1/2 -n tolom :D köszi :D a 200 vpp csábító :D
    ----------

    "Mert egy ismerősöm aki a psnél dolgozik azt mesélte, hogy psnél már regisztrációnál eldöntik k

    87
    2009-05-28 19:58
    Van olyan terem,ahol 5 card stud megy folyamatosan?
    86
    2009-05-28 19:19
    Én még mindig játszok.

    Pontok szvssz nem jönnek Psen, hiszen 40cent rake után jön egy pont, tehát 8$os potnak kell lennie ehhez, ami azon a limiten gyakorlatilag sosincs meg...

    1/2$tol érdemes vele foglalkozni, akkor éjjel 3tol lehet 8-9 asztalon is játszani, tehát van választék...
    2óra alatt 6 asztalon kb 200VPPt lehet kapni.
    85
    2009-05-28 16:38
    Hy Játszik ma még valaki ilyet ??

    Pl pokerstarsok rendesen játszok .25/50 en vagy alatta eggyel KB4 asztalon . akkor hogy jönnek a pontok ?
    Paci is érdekelne egyáltalán van e ilyen asztal nálluk és ha igen milyen a játékos állomány ? én még csak most kezdeném sorry a noob kérdésekért :D
    ----------

    "Mert egy ismerősöm aki a psnél dolgozik azt mesélte, hogy psnél már regisztrációnál eldöntik k

    84
    2008-07-26 19:14
    Cikk: sok részlet itt is, nem is a cikkekben van, van 3-4 hozzászólás, amiből sokat lehet tanulni, mások lapjainak figyelése azt hiszem hozzászólásban jobban érintve van pl.

    Végülis jelenleg egy elég feszes indulásom van, bár A magasra emelgetésekre sokszor nem dobok mondjuk Q párral, lehet, hogy ez hiba, de RedKingsen A magas az autoraise végig, sokszor valós lap nélkül...
    Aztán nem bírom fejben tartani a kiment lapokat, de jelenleg elég a pluszhoz, hogy azt nézem, a látott lapokhoz képest hogy állok, hány van kint a színemből, sorhoz szükséges lapjaimból, mások kezdenek-e összefüggeni, megvan a lapja vagy csak a kint lévőkkel akar dobatni, lejavulhatom-e még, pot elég nagy-e egy megadáshoz, ilyesmik.
    Ezzel így pluszos vagyok, néha beültem magasabb tétre, 6/12$ volt a max, okosabbnak nem tűntek, csak jobban fájt megadni, hogy a 2-es párjával is aggro emelgetnek rám...
    De gondolom biztos tudnak, akár pozíció, akár aggresszivitás terén, egyéb finomságokat, szóval úgy olvasnék hasznos fogásokat, dolgokat, akár 1-1 ötletet, amiből, ha már játszom ezt is, lehet jó esetben kupálódni.
    83
    2008-07-26 15:53
    Igen, sornál és flushnél nem számít a színek sorrendje.

    Ingadozás nyilván az asztaltól is függ, sok hal, sok 4. utca nézős asztalon nyílván többször fognak túlhúzni, de ha nyersz többen is fizetnek ki. Nagyobb nyílvána szórás. (lásd Boss termek, ahol a 7. utcás közös lap sem ritka. ;)

    Ellenben Starson tudnak nagyon feszes asztalok is lenni. Ott kisebb a szórás... már ha nyersz, mert nagyon feszes asztalon nem fogtok sokat nyerni többek közt a rake miatt.

    Én lusta vagyok cikket írni. ;) Milyen témájú cikk érdekelne?

    De mai jótanács studhoz: 5. utcán kell döntést hozni. Ha ott mész akkor valszeg vég kell menj a 7.-ig
    82
    2008-07-26 15:38
    Én is igényelnék újabb 7CS cikkeket :)

    A hozzászólásokban is van értékes info.

    Jól értem, azonos lapokból álló sorok esetén nem számít a szín, csak bring in, hogy melyik 2-es kezd?
    Tehát 789TJ treffek és 789TJ pikkek ütközése esetén nem nyert a pikk, hanem felezés van?
    Ez új volt, mindig figyeltem a színre is, lol...

    Jól érzem, hogy azért itt elég rendes ingadozások vannak, mennek, hiába játszok jobban, mint az asztal...?
    0.50c alapon játszok csak, de 10$-ok jönnek, mennek, fel le...
    Ezek szerint ez normális szórás, hogy akár egyben 25$ elcsorog...?

    KK4-ekkel nem nagyon szoktam indulni, hogy majd jól magas kétpárom lesz, ezek szerint érdemes?

    Mi várható a jövőben? Nekem a PS erős volt, ott eléggé figyelni kellett, RedKings nagyon bejön, talán a Boss lehet ilyen, ahogy olvasom, sok megadó, sok mákolás, de ki is fizetnek...
    Maradnak ennyire gyengék az ellenfelek? Az jó volna...

    Egyelőre ennyi, köszi, gl!
    81
    2008-05-26 08:10
    Nem feltétlenül kell feljavulniaSzerintem 10/8 nyeri KKK kezdő a partit.Tegnap AAA kezdőm vérzett el végig hívva(raise/reraise)egy sor ellen.-számtalan esetben esik meg ellenben a 6785767 pl.
    Más.Regggel délelőtt nem szeretek studzni-de ma csak rávettem magam 7-töl egy kicsit és szemtelenül jönnek a lapok.(ez kit érdekel?) :)))
    80
    2008-05-26 01:51
    Talán nem véletlen, hogy soha egyetlen versenyen sem tudok jó eredményt elérni.

    Ez egyszerűen hihetetlen, megkapom a majdnem lehető legjobb kezdőlapot, és ez lesz belőle:

    PokerStars Game #17690022005: Tournament #88681313, $3.00+$0.30 HORSE (7 Card Stud Limit) - Level IX (300/600) - 2008/05/25 - 19:40:14 (ET)
    Table '88681313 11' 8-max
    Seat 1: Dr.Gronk (3275 in chips)
    Seat 2: salnval (3418 in chips)
    Seat 3: basti0901 (1537 in chips)
    Seat 4: mrszmotyi (4977 in chips)
    Seat 5: olesec (281 in chips) is sitting out
    Seat 6: Blinkihase (12394 in chips)
    Seat 7: rwspfc (4983 in chips)
    Seat 8: melano26 (4451 in chips)
    *** 3rd STREET ***
    Dealt to Dr.Gronk ♥4
    Dealt to salnval ♦Q
    Dealt to basti0901 ♠A
    Dealt to mrszmotyi [♥K♠K♣K]
    Dealt to olesec ♦8
    Dealt to Blinkihase ♣6
    Dealt to rwspfc ♦4
    Dealt to melano26 ♣8
    rwspfc: brings in for 90
    melano26: calls 90
    Dr.Gronk: folds
    salnval: folds
    basti0901: raises 210 to 300
    mrszmotyi: raises 300 to 600
    olesec: folds
    Blinkihase: folds
    rwspfc: folds
    melano26: calls 510
    basti0901: raises 300 to 900
    mrszmotyi: raises 300 to 1200
    Betting is capped
    melano26: calls 600
    basti0901: calls 300
    *** 4th STREET ***
    Dealt to basti0901 ♠A ♦A
    Dealt to mrszmotyi [♥K♠K♣K] ♥7
    Dealt to melano26 ♣8 ♦6
    Pair on board - a double bet is allowed
    basti0901: bets 277 and is all-in
    mrszmotyi: raises 623 to 900
    melano26: calls 900
    *** 5th STREET ***
    Dealt to basti0901 [♠A♦A] ♠6
    Dealt to mrszmotyi [♥K♠K♣K♥7] ♣3
    Dealt to melano26 [♣8♦6] ♠9
    mrszmotyi: bets 600
    melano26: calls 600
    *** 6th STREET ***
    Dealt to basti0901 [♠A♦A♠6] ♥J
    Dealt to mrszmotyi [Kh Ks Kc 7h 3c] ♠4
    Dealt to melano26 [♣8♦6♠9] ♦K
    mrszmotyi: bets 600
    melano26: calls 600
    *** RIVER ***
    Dealt to mrszmotyi [Kh Ks Kc 7h 3c 4s] ♠J
    mrszmotyi: bets 600
    melano26: raises 491 to 1091 and is all-in
    mrszmotyi: calls 491
    *** SHOW DOWN ***
    melano26: shows [7d 9d 8c 6d 9s Kd 5h] (a straight, Five to Nine)
    mrszmotyi: shows [Kh Ks Kc 7h 3c 4s Js] (three of a kind, Kings)
    melano26 collected 5828 from side pot
    basti0901: shows [9c Ah As Ad 6s Jh 5s] (three of a kind, Aces)
    melano26 collected 5001 from main pot
    *** SUMMARY ***
    Total pot 10829 Main pot 5001. Side pot 5828. | Rake 0
    Seat 3: basti0901 showed [9c Ah As Ad 6s Jh 5s] and lost with three of a kind, Aces
    Seat 4: mrszmotyi showed [Kh Ks Kc 7h 3c 4s Js] and lost with three of a kind, Kings
    Seat 8: melano26 showed [7d 9d 8c 6d 9s Kd 5h] and won (10829) with a straight, Five to Nine

    Nincs igazság.