Utolsó kommentek

  • Mivégre is?
    _user_12317 - 2012-05-06 18:13:56
  • -->
  • Mivégre is?
    _user_12680 - 2012-05-06 13:02:17
  • -->
  • Ecce homo
    PAPASAS - 2012-04-26 23:44:10
  • -->
  • Istenítélet
    _user_12317 - 2012-04-16 01:36:17
  • -->
  • Istenítélet
    _user_40643 - 2012-04-16 00:17:56
  • -->
  • Istenítélet
    _user_53983 - 2012-04-15 23:37:40
  • -->
  • Hol gyengéden
    _user_7593 - 2012-04-05 07:34:20
  • -->
  • Hol gyengéden
    _user_9625 - 2012-04-05 00:56:35
  • -->
  • Ha elfogyott
    _user_12317 - 2012-04-04 13:18:01
  • -->
  • Ha elfogyott
    _user_7593 - 2012-04-04 12:52:25
  • -->
  • Megnyílni előtted
    _user_12317 - 2012-04-03 12:31:05
  • -->
  • Megnyílni előtted
    _user_7593 - 2012-04-03 07:09:32
  • -->
  • Ötvözet módjára
    _user_12317 - 2012-04-01 21:17:06
  • -->
  • Ötvözet módjára
    _user_671 - 2012-04-01 10:52:05
  • -->
  • Nézőpontok
    _user_4 - 2012-03-28 18:08:29
  • -->

Napló topikok

Védd a segged, ne siránkozz, ne add a neved a filmhez!

  • 2012-02-17 15:08:06
  • kiski
A cím magyarázatául egy klasszikus idézet: Pipacs nem volt fűzfapoéta. A rím kedvéért nem rontotta el a verset. (Rejtő Jenő)


A video indításához kattints a képre.


Az olvasók pontosabb tájékoztatása végett e helyt kijelentem, hogy a Drótszőrű tél című versemben szereplő Jóisten és Sátán létére nem tudok közvetlen bizonyítékkal szolgálni, így a műben az általuk végrehajtandani igényelt illetve ellenzett cselekedetek sem a valóság rögtalaján állóak, hanem a képzeletem szüleményei. Ugyancsak fontosnak tartom megemlíteni, hogy a nejem pontosan tisztában van azzal, hogy Kaliforniában meleg van, tehát az, hogy a versben azt kéri az ott időző gyermekétől, hogy öltözzön melegen, egyértelműen nem a valós tényeken alapuló ábrázolás.


A jó hivatalnok átgondolja a döntéseit. Ha már egyszer nem tudta elkerülni, hogy alá kelljen írnia egy papírt, akkor azonnal gyárt egy másikat is - úgynevezett följegyzést -, amelyben részletesen kifejti, mennyire ellenére volt a dolog, őt kényszerítették kérem.

Ül az ember New Yorkban egy moziban, s filmet szeretne nézni, ha már odament. El is indul a várvavárt, illetve nem teszi, mert egy moldáv rokontól kölcsönkért hacukában ott áll Aba Botond és nyilatkozik, A nyilatkozat tárgya, hogy az a film nem ám dokumentum, a metró munkatársai nem ilyenek, és maga a vállalat se ilyen, hanem olyan. Igazából azt mondja ezzel, hogy neki személy szerint semmi kifogása a művészeskedés ellen, továbbá hogy neki fentről szóltak le hogy hagyja forgatni ezeket itt.

Tipikus seggvédő nyilatkozat, ebbe így már nem bukhat bele, ha a párt nála csúcsabb ragadozói pont az ő püspökfalatja levadászására keresnének indokot. Érdekes módon itthon, mikor vetítették a Kontrollt, a nézők java része hördülés nélkül siklott el a dolog felett, esetleg annyit mormolva, hogy ez egy fasz. Pedig csak azt tette, amit az élet tanított neki a derítőben úszás fortélyairól.

Most egy szinttel feljebbi nacsalnyik döntött úgy, hogy meg kell magyaráznia egy játékfilmről, hogy az nem a valóság, a szereplőket nem igazándiból, csak játszásiból abúzálják benne. Az ideológiailag eléggé képzett, ám a filmművészetben a Tom és Jerryn túl nem jutott hivatali potentát arra ébredt egy hózáporos reggelen, hogy neki ma meg kell védenie a hazáját. Most, amikor körkörösen támadják a vészek dúltát, nem szabad az ellenségnek egy parányi rést sem hagyni, ahol a mocskos liberális kezével benyúlva szétszaggathatná a Nemzeti Együttműködés Rendszerét.

Mivel pedig ő hivatalnok, nem pedig alkotóművész, azt tette, amit egy hoffmannrrózsai és ababotondi intellektus ilyenkor tenni szok, megmagyarázta, hogy itthon nem is ölik a cigányokat, de legalábbis nem azért, és nem úgy, ez egy provokáció, egy merő kitaláció. EZ EGY FILM, MAGYARORSZÁG NEM ILYEN! ÉRTITEK? Ezt a szórólapot szépen megírta, és kipakolta a Berlini Filmszemlén a sajtósok székeire.

Valahol persze igaza volt. Olyan újdondászokhoz szokott itthon, akik 10 éve szopják be bő nyállal a Szijjártó szövegeit, akik még ijedtükben se kérdeznek vissza, amikor valami hatalomban lévő figura akkorát hazudik a mikrofonjukba, hogy a díszlet is elsápad. Szóval ő egy, a magyar újságíró-társadalmon szocializálódott hivatalnok, aki tudja, hogy a magyar újságírónak igenis el kell magyarázni, milyen az, amikor művészet van engedélyezve. A külföldi újságírónak meg pláne, mert az ugyan mit tudhat Magyarországról.

AJánlott irodalom: Garaczi - Matyesz


A bejegyzést eddig 1 látogató ajánlotta a címlapra

Köszönöm!
0
1
0
Nem tetszik!
0
Pontok: 1.5 (pontozók száma: 4)

Hozzászólások...

AlyrArkhon 2012-02-24 12:08:46
(akár ismételten is, ha elsőre nem vette a lapot)
AlyrArkhon 2012-02-24 12:08:21
kiski: nálad nem is ragadok ki egy posztot, csak azt, hogy én hol látom a félremenést, amit talán elegánsabban is lehetett volna igazítani: talán elég lett volna finoman felhívni Bábu kolléga figyelmét, hogy talán tévedésből ad olyan szavakat a te szádba, amit te is más szájába adsz. Egy ilyen apró félreértésen, szövegértési hibán indult el az egész, nem ér ez 'uri módon elküldést', szerintem.
AlyrArkhon 2012-02-24 10:30:45
wazzup 2012-02-17 16:09:07
Romaügyben az a gond, hogy a saját posztodban ott az ellentmondás, leírod, hogy a magyarok miktől válnak cigánygyűlölőkké, majd bizonygatod, hogy nem azok. Sajnos azok, pókeres nyelven mondva: hosszútávon legalábbis biztos. A régi idők kabaréjából ide illő idézet: "két dolgot utálok, a rasszizmust meg a cigányokat".
A film nem jó időszakban született? De hát most történtek ezek a dolgok, és itt történtek, és az ország tekintélyét nem az ássa alá, hogy (még csak nem is az esetekről, hanem azok apropóján) film készült, hanem az, hogy megtörténhettek, és ilyen hosszú időn keresztül történhettek. Az amerikai tetőlövész vagy a londoni hasfelmetsző esetleg a négereket verő rendőrök sem azzal ásták alá az adott országok tekintélyét, hogy készült-e vagy nem könyv, film, stb róluk, hanem azzal, hogy megtörténtek. És ha elkendőzzük vagy elhallgatjuk, az többet árt, mint használ.

A politikai mellékszálról: az, hogy a börtönök milyen pártállású emberekkel vannak tele, csak két dolgot mutat:
1) hogy ki van hatalmon
2) hogy hogyan használja a hatalmát, él-e vele vagy vissza is él.

AlyrArkhon 2012-02-24 10:15:13
Néhány dolog eszembe jutott ezen posztáradat olvasása közben. Az első mindjárt egy idézet, régi idők régi kabaréjából:
"Szabad országban szabad ember arról beszél, amiről szabad"
Ez a történet itt fent a naplóbejegyzésben bennem a kádári legvidámabb barakkot idézi, a mű nyer, legalábbis szakmai siker (mint pl annó a Tanú), valamilyen szinten engedélyezett, de azért ott a 'hivatalos' reagálás, jaj, nincs is ám így...

A dolog másik vonulata, a személyi/politikai ellentét ügyében viszont nem foglalnék állást, sajnos lövészárok-ország lettünk, nyilván mindkét oldal azt mondja, azért ássa a lövészárkot, mert a másiké már kész is van. Nem tartom jónak, ha személyes kapcsolatokba belekerülnek ezek a metódusok, az viszont, hogy belekerülnek vagy nem, az egyéneken is múlik. Lehet, hogy túl idealista vagyok, de szerintem senki nem vádolhat azzal, hogy bármelyik oldali bármelyik párt szekértolója lennék. Viszont szinte minden itt megszólalót ismerek, és mindegyikkel igen kellemesen el tudok beszélgetni, akár politikai kérdésekről is. Nyilván vannak olyan vadhajtások mindkét oldalon, amikkel nem tudok egyet érteni, de attól, hogy nem hiszek X,Y,Z embernek vagy portálnak, amik az ő saját ideológiájuk tolják, még remekül elvagyok A,B,C emberkével, akik napi látogatói ezen oldalaknak. És nem hiszem, hogy ha mondjuk nem értünk egyet egy lejátszásban azon, hogy ott be kell-e tolni vagy nem, akkor oda kötnénk ki, hogy melyikünk nézi az ATV vagy az Echo híradóját.

Na jó zavaros lett, szóval csak annyit akartam kihozni belőle, szerintem mindkét 'játékos' posztjaiban vannak bőségesen olyan igazságok, amikbe felesleges belemagyarázni az adott ember vagy épp az ellenoldali vélt vagy valós politikai nézeteit. Nálam ez a csata döntetlengyanús :)

Szóval: Peace! Ne marjuk egymást, de nyugodtan marjuk a butaságokat. Ez a 'nyilatkozat' vagy mi egy ilyen orbitális butaság, és attól, hogy nem látunk bele, még volt bőven a 'nagyvilágban' is olyan, hogy egy adott ország mélységesen elítélt hasonló, nála, vagy elv-társánál zajló folyamatot.

kiski is jó ember, wazzup is jó ember, és nekem fáj, hogy a vitájuk arra megy el, amerre. Majd mindjárt reagálok külön is egy-egy posztra, sajnos a motorban nincs "válasz erre"
_user_12317 2012-02-20 11:15:33
Az itt az igazán aranyos, hogy írok egy cikket a hivatalnokok végtelen ostobaságáról, erre vérre menő vita alakul ki politikai oldalak dolgában. Pedig ez a viselkedés minden olyan rendszer sajátja, amelyben mindent felülíró megfelelési túlbuzgóság szükséges a túléléshez, nomeg ahol gyerekszoba hiánya alapvető alkalmazási feltétel.

Most komolyan, mekkora égés már, hogy egy minisztérium ilyeneket képes publikálni:

"So darf das Film auch nicht über eine von der Polizei gestartete und erfolgreich abgeschlossene Untersuchung, die mit Anklage gegen die Verdächtigen endete, berichten."


Mi a fenét kell védelmezni egy olyan intézkedésen, ami minden kulturált környezetben hernyótalpasnak minősül, nem értem. Azt persze fogom, hogy ha valakinek éppen ez a kurzus a kedvence, az szeretné, ha az ilyesmi elfogadott lenne, de hát sajnos nem az. És akkor se az ha a Kommunista Párt vagy a Nemzetiszocialista Párt (és a közöttük lévő skála bármelyik tagja) van éppen hatalmon.

A Don kanyarral kapcsolatban meg hát az a helyzet, hogy a keresztény, nemzeti középosztályt erőltető jobboldali kormányzat vitte oda a szüleinket. A legkevésbé sem a kommunisták, szocialisták és a szociáldemokraták.
_user_20518 2012-02-20 10:20:51
Peti!

Engem aztán nem szédített meg senki! Olvass vissza, én azt írtam, hogy kőbányába élete végéig minddel. Nem tulajdonosként, hanem kőtörőként. De nálam a mind az nem csak a baloldal, hanem a másik is!

Nálam Csaba nem "nem elfogult baloldali", hanem elfogult jobboldali. Mindegyik postban, még a don-kanyaros postban is a szocikat emlegetni??!!!??

Lassan elnevezem "Cato"-nak :-)
_user_5898 2012-02-19 10:38:25
Koszonom ezt szerettem volna hallani,korrekt valasz.
_user_12317 2012-02-19 10:16:15
Simonpeti: költői túlzásokra ragadtattam magam.
_user_5898 2012-02-19 09:57:21
En meg ugy latom azert tamadjatok Babut mert nem elfogult baloldali,titeket sajnallak,hogy a sok rablo patkany politikus kozul az egyik megszeditett benneteket,mocskos szemet MIND!Kiski mester pedig ha megindokolja valaki a velemenyet,befejezi a reagalast,mert megint nem nevezte senki semmilyen bogarnak,ennyit az ertelmes vitarol.
_user_40643 2012-02-19 01:35:17
ezüst maci atta a csattanós választ:) bili bob minket olvasott:)
_user_12680 2012-02-18 19:06:11
bábu, itt a te hsz-eidről volt szó, kiski ezekre való reagálására írtam, h minden szava igaz..

fejezd be a veráskodást, még mielőtt túl messzire mész
_user_20518 2012-02-18 18:42:57
nekem az a furcsa, hogy Csaba mostanában nem tud úgy kommentet írni - bármilyen témában -, hogy az első hozzászólásában ne az mszp legyen a ludas :-)
_user_31373 2012-02-18 17:47:42
Kiskinek minden szava igaz,főleg a cím,ne add a neved a filmhez.... igaz nevet nem csak 18 milliót adtak a cikk szerint.
Szóval ez ugyanúgy igaz mint az állításod az azonnali besértődésemről, hazug ember vagy boss,de nem ülök fel többet a mocskos provokációdnak, aki engem egy pornócastingos nőcskéhez hasonlít azzal nagyon nagy baj van imo.
_user_12680 2012-02-18 17:30:35
én sem látok benne, sőt, a másodikban sem...
utána viszont vmi eltört belül, nem? pedig kiskinek minden szava igaz volt, még ha ezt célszemélyként nehéz is lehet elfogadni. az erre való reagálásod viszont kritikán aluli, sőt...
_user_31373 2012-02-18 14:55:21
Megfogadtam,hogy nem reagálok ide többet,de egy utolsó hozzászólást mégis elkövetek.
bgbss:az első hozzászólásomat ezerszer átolvasva se láttam benne kötekedőt.
Kaptam rá egy ki a faszom beszólást
Azonnal megsértődtem?
Nem,elkezdtem magyarázni mire is született.
Válasz erre:idegesítesz.
Erre megsértődtem?
Szerintem a következő beírásban még nem,erre kaptam buta vagyok,no comment.
A filmről és mennyire nem szól a cigányságról:
"A Tagesspiegel című német liberális lap A Duna menti mentegetőzők címmel a berlini magyar nagykövetségen a romák helyzetéről tartott csütörtöki pódiumbeszélgetésről számolt be. A szerző, Patrick Wildermann írása alcímében kiemelte, hogy Fliegauf Benedek Csak a szél című "romadrámájának" a Berlinale filmfesztiválon tartott bemutatója kapcsán "különös vita" zajlott a nagykövetségen. A szerző megjegyezi, hogy a film készítői közül senki nem volt jelen a "rendkívül kétes" rendezvényen, hozzátéve, hogy ez időpont-egyeztetési problémák miatt alakult így.

A cikkben az is olvasható, hogy a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium társadalmi felzárkózásért felelős államtitkársága 18 millió forinttal támogatta a filmet, és készített a romagyilkosságokról egy háttéranyagot, amelyet a bemutatót követő sajtótájékoztatón elhelyeztek az újságíróknak biztosított székeken - az alkotók és a Berlinale "idegen anyagok osztogatását nem kedvelő" szervezőinek "megdöbbenésére". A pódiumbeszélgetésen az újságíró megkérdezte Balog Zoltán államtitkárt, ezt miért tették, Balognak azonban "fogalma sincs az ügyről". Majd visszakérdezett: "Talán probléma, ha tényleg így történt?"

A háttéranyag a magyar bűnüldöző hatóságoknak a romagyilkosságok ügyében végzett munkáját "magasztalja". Balog Zoltánról pedig a következőt mondja. A pódiumbeszélgetésen "egy kedvelt politikusi stratégiát alkalmazott: offenzív módon rámutatunk a problémákra, aztán pedig dicsőítjük tetterőnket, amely a problémák megoldásához szükséges."

A cikk megjegyezi: a háttéranyagban és a nagykövetségi vitában egyaránt "elkeserítő" volt a "relativizáló hangnem", amelynek használatával felhívják a figyelmet, hogy más országokban is történtek rasszista indítékból elkövetett erőszakcselekmények. "Ez igaz, és valóban botrány", de az ilyen összehasonlításoknak csak az a célja, hogy eltereljék a figyelmet a magyarországi helyzetről - fogalmaz Wildermann."

A véleményemet tartom,a németeknek nem kell magyarázkodni ha néhány állampolgár lelő egypár törököt,a franciáknak nem kell magyarázkodni ha lelőnek néhány arabot,az angoloknak nem kell magyarázkodni ha lelőnek néhány négert,pardon afroangolt,nekünk kis országbelieknek meg magyarázkodni kell a világ előtt,hogy mi bizony nem vagyunk romaellenesek.
Európában nem vagyunk egyenjogúak,akár tetszik,akár nem.
Lehet ezért köpködni,butának tartani,primitív módon lekezelni,nem érdekel.



_user_40643 2012-02-18 12:55:36
na, ezzel a gyönyörű Matyesz című írással pedig senki nem foglalkozik???!!!:)
az ominózus filmet, gondolom, senki nem látta, Nini csinálta Berlinre a feliratot, szép munka, és egyáltalán nem Mo. ellenes
_user_5898 2012-02-18 12:54:36
Kedves Kiski!

Nem illetelek semilyen jelzovel,sot szerintem mindig megadtam neked a tiszteletet.Az hogy valaki 3evig nem keri ami jar neki nem csak nekem furcsa.Birset maximalisan elitelem amiert ilyen patkany sunyi modon reagal,bar nekem tartozna!Ennyit szerettem volna,es nem akartam senkit megbantani,de en igy latom a dolgokat,ami kozel sem biztos hogy jo.
_user_12317 2012-02-18 12:08:07
Peti.
Mint az előtárt bizonyítékok és bgbss tanúskodása is igazolja, Birs320 simán lenyelte ezt a pénzt.
Hogy lettem ebből én a hernyógeci, csak mert nem lihegtem a nyomában minden nap? Hogy csak akkor álltam a nyilvánosság elé, amikor végre sikerült elkapnom a neten és akkor is csak azután, hogy pofátlanul letagadta a tartozását?

Nem ez az egyetlen pókeres tartozás, ami ügyében nem verem a nyálam. Éppen tegnap folytattam hosszas, kellemes hangú beszélgetést az egyik adósommal. Azt mondta most is, mint amit már többízben is, hogy egyszerűen nincs ennyi pénze, hogy megadja. Vele is olyan félévente, évente találkozom itt-ott random csetekben. De nem tagadja a tartozást, én meg nyugisan ülök, mert majd megadja.

Szóval miért én vagyok a büdösbogár?



MÁS

Bábu elkeseredetten küszködik a kognitív disszonanciájával, és ez kivetül a magataratására is. Mindenhol örömmel látja meg az ellenséget, és lendületesen neki is áll legyőzni, akkor is ha az ellenfél észre se veszi, hogy harcban állna.
_user_12680 2012-02-18 11:25:16
nem a kötekedésével van a baj, hanem azzal h ha vki visszaszól, akkor azonnal előadja a mártírhalált és mindig mindenért más a hibás/hülye...
_user_5898 2012-02-18 09:52:47
Sok dologban igazatok van Babuval kapcsolatban,sokszor kotekedik,de azert pl,Kiski mester miert hagyta,hogy Birs 3evig logjon a penzel,nekem 3napig nem tartozhatna,es nem csak a koztunk levo anyagi helyzet kulonbsege miatt,elvbol.furcsa miert hagyta,holott 100szazalekig igazat adok neki,es elhiszem a tortenetet,az akku csere 45rongyert nagy atbaszas de ahol ferfi van a haznal es ennyiert a Gombosnal cserelteti lelke rajta,ennyit szerettem volna Babu vedelmeben,azert neha neki is igaza van.
_user_12680 2012-02-18 00:46:06
Sushi +1, szép hosszan fogalmaztad:)
én lényegretörőbb vagyok:
Bábu már évek óta ezt csinálja, ő lett az ophu vv verája...
_user_16519 2012-02-17 22:31:43
bazzeg Bábu! dühös vagyok, és felidegesít h azért vagyok dühös mert megint hülyeségeket kell olvasnom , ami nagyon elszomorít..

sok dologhoz odakommentelsz, és mikor vki finoman jelzi h nem oda buda akkor meg besértődsz. először olvasni kell utána értelmezni utána meg kommentelni, Nálad sztem az utóbbi időben többször csak a kommentelés része valósul meg

pár példa az ezer közül:
írt ide vki h segítséget kér bútorrenoválással kapcsolatban, erre Te beírod h komolyabb bútorhoz már szakértelem kell meg művészet renováltatni--> ergo kurvára semmi köze az eredeti posthoz de Te kommentelsz
blogunkban írtam h mennyi volt az akkucsere--> írod h átbasztak mert 15k-ból megvan.. hát lehet 10 éve megvolt de ma az opel gombosnál ennyi az ára és lehet h átbasztak de akkor, aki ma akkut cserél náluk opelbe azt mindenkit átbasznak, vagy csak az is lehet h tényleg ennyi az ára..
írom a születési anyakönyvi kivonatokat--> erre írod h központi okmányiroda a varázsszó.. szerinted nem voltam ott személyesen megérdeklődni? áhh mind1
libamájas sztori alonso posztjában--> bazeg , aki libamájat vesz az pontleszarja h 6k vagy 8k a kilónkénti ára, evidens h a lehető legjobb minőséget fogja vásárolni
stbstbstb

igen , tény h kiski úri módján el lettél küldve a picsába, de erre Te olyan övön aluli ütésekkel reagálsz vissza, ami alsóhangon is kellemetlen..
pl. ki nem szarja le h a birses sztoriban kinek van igaza? nem tudom de ezért nem is érzem azt h nekem kellene ebben ítélkeznem így természetesen kussban is maradok ezzel kapcsolatban..
hasonlóan az alapítvánnyal kapcsolatban, pfffff. nem tudom mi történt itt v mi történik és nem is érdekel konkrétan, de azt tudom h vkinek ez az ügy fontos (sőt nagyon-nagyon fontos) ezért tuti nem venném a bátorságot h ezzel kapcsolatban ítélkezzek, így itt is kussban maradok . és ez így van szerintem jól. így elegáns. ennyi.

szóval dühös vagyok, mert látom h egy értékes ember (igen most Rád gondolok:-) pöcsnyi dolgokon tud kiakadni, ez miaafaszom, ekkora a belső feszültség Benned vagy mi?? nem értem, nem értem, nem értem

szóval ahelyett, h itt egymást sértegetitek egy péntek esti könnyed post miatt inkább nézzed a megasztárt, az még a pókerbadbeateknél is szánalmasabb.

na peace, és lehet like-olni vagy dislike-olni
sushi
_user_31373 2012-02-17 18:44:08
Amikor kijelentetted,hogy téged a naplódért pénz illet meg és mivel ezt nem kaptad meg abbahagyod a naplózást,azzal nem az OPHU-val zártad le a kapcsolatot,hanem azzal a néhány száz hűséges olvasóval aki az írásaid miatt járt ide.
Érdekelt téged?
Egy szemernyit sem,nincs pénz,ne olvassatok!
Rakd be a birses dolgot is nemzetközi pókeroldalakra,ott majd rajtad fog az összes pókeres röhögni.
Az alapítvány első embere,aki 3 évig csak ímmel-ámmal foglalkozik a dolgaival és ezt még világgá is kürtöli,saját magáról állít ki elégtelen bizonyítványt, csak gratulálni tudok az ötletedhez maestro!
Ezzel remélem be is fejeztem az összes kontaktot veled szent ember.
_user_12317 2012-02-17 18:19:38
Egyelőre nem kapok pénzt az OPHU-tól, viszont legalább nincs is ígértem rá, hogy kapni fogok. Tehát a szájttal most egálban vagyunk.

Az ügyben meg hogy nekem mennyire fontos a gyermekek étkeztetése, talán mégse kéne belém kötnöd, főképpen mert ennek a posztnak (és amúgy a posztjaim javának ehhez semmi köze).

A többi butuska meglátásodra pedig ha megengeded, nem is reagálnék, nehogy végül úgy maradjak és vissza kelljen mennem a kisegítőbe szintentartó kurzust venni.
_user_31373 2012-02-17 17:47:02
Szent ember,szépen elküldtél,olyan úrias módon a picsába.
Remélem kapsz már sok pénzt az OPHU-tól az írásaidért,megérdemled.
Mert te csak pénzért írsz,kijelentetted annak idején.
Aztán visszajöttél ide,előhoztad a sok évvel ezelőtti ügyedet birssel,amit évekig leszartál,mert ha valaki komolyan foglalkozik valamivel azt rögtön elintézi,nem évek múlva hányja valakire olyan úri módon a sarat ahogy te.
Ha olyan fontos a gyerekek étkeztetése,akkor azzal nem várna rendes ember évekig,az akkori gyerekek már szinte felnőttek.
Persze Spanyolországban egy étterem tulajdonosaként ücsörögve valószínűleg nem volt időd behajtani a tartozásokat,csak miután hazajöttél az általad rengeteget ócsárolt országba.
Legyél boldog a kis szemétdombodon,finoman cizellált stílusoddal meg irtsál ki mindenkit,akinek egy kicsit más is a gondolkodásmódja.
Mert az mind hülye barom,csak ezt így nem írod le.

_user_12317 2012-02-17 17:11:37
A film címe: Csak a szél
_user_4 2012-02-17 17:08:55
A bunozot ugye bortonbe kell zarni, hogy szuneteltesse a bunozest. De nem kene erdekeljen ekozben a bore szine, a labmerete vagy a haja szine. Mint ahogy nem is erdekel.

Amikor neztem a Kontrollt (M.o-on) jokora rohoges volt Aba Botondra.

Mi az inkriminalt film cime?
_user_12317 2012-02-17 17:06:56
Nyilvánosak a posztjaim. Mint ahogy te is nyilvánosan beszélhetsz butaságokat. Az hogy ez engem idegesít, semmiképpen se gátoljon téged abban, hogy kifejtsd a nézeteidet a cseresznyevirágzás kérdésében, bár ha éppen Csehov Cseresznyéskertjéről szólt is a posztom.
_user_31373 2012-02-17 16:51:04
jó,nem az egész postodhoz reagáltam,hanem a végéből kiragadott részből próbáltam leírni,a kicsi országokban anomáliák tapasztalhatók.
Megértem,hogy idegesítenek a seggnyalók,engem is.
Nem akarlak idegesíteni,így majd valamilyen úton kitiltatom magam innen,nehogy megzavarjanak a hozzászólásaim.
_user_12317 2012-02-17 16:41:44
Nem kellene neked szövegértési tanfolyamon résztvenned?
Tényleg kezdesz idegesíteni.
_user_31373 2012-02-17 16:25:58
Hát te:"itthon nem is ölik a cigányokat"
_user_12317 2012-02-17 16:20:19
Bábu kérlek, ki a faszom beszélt itt egy szót is a cigányság dolgairól?
_user_31373 2012-02-17 16:09:07
A világ tele van seggnyalókkal,a hivatalnokok nagy többsége sűrű nyelvcsapásokkal érte el "pozícióját" és ha már elérték,féltik is ezt.
A cigányok(érzékenyebbeknek romák) helyzete elég kényes,hiszen állam általi meghurcolásuknak szót emelve vándorolnak ezrével Kanadába,jól besározva minket,hiszen ezzel én is cigányellenessé válok mint magyar állampolgár,pedig a nagy többségük azért megy ki mert ott könnyebb lopni.
Tisztelet a kivételnek.
Így ez a film roppant rossz időszakban született,aláássa még jobban az ország tekintélyét.
Nem hiszem,hogy a magyarok cigánygyűlölők,se fasiszták,de az egészben az a legrosszabb,hogy ezt magyarázni kell.
A bűnözést nem szeretjük.
Sajnos a börtönök lakóinak nagy többsége vagy roma vagy mszp-s.
Németországban is gyújtottak fel törökök által látogatott helyeket,ahogy a roppant liberális franciák is lődöztek le arabokat,az angolok által a néger menekültek ellen elkövetett gyilkosságokról ne is beszéljünk,sőt skandinávok is öldöstek bevándorlókat.
Nekik nem kell magyarázkodni,ez a kis országok világa.
_user_9625 2012-02-17 16:08:28
Pedig azt hittem, hogy az ellenőrök éjszakánként a metro alagútjában készülnek Usain Bolt ellen.:(
Más: végül mi lett Birs történetének vége?